سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رد رشوه پژو صفر کیلومتر توسط ماموران وظیفه شناس مسجدسلیمان

شوشان: سارقان سیم های برق و مخابرات مسجدسلیمان برای رهایی از چنگال عدالت پیشنهاد یک دستگاه خودرو پژو پرشیا صفر کیلومتر به ماموران دادند که ماموران وظیفه شناس از پذیرش این پیشنهاد خودداری نمودند.

به گزارش شوشان ، با تلاش ماموران اداره آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان سارقان سیم های برق و مخابرات این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ سپه وند فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با اعلام این خبر به خبرنگار شوشان گفت: از سارقان مذکور بیش از دو تن انواع سیم برق و مخابراتی و مفتول های مسی و آلومینیومی کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان درخصوص ارزش ریالی اقلام مکشوفه گفت:ارزش این اقلام مکشوفه بالغ بر 30 میلیون تومان می باشد. که سیم های سرقتی در گونی های خالی برنج جاسازی و با حمل توسط یک دستگاه خودرو کامیون خاور به استان های اراک و همدان حمل و به مالخرها فروخته می شد که دستگیری مالخرهای مذکور نیز در دستور کار قرار گفته است.

گفتنی است سارقان مذکور که مدت ها به سرقت سیم های برق و مفتول های خطوط فشار قوی برق مبادرت می ورزیدند پیشنهاد یک دستگاه پژو پرشیا صفر کیلومتر به ماموران اداره آگاهی دادند که ماموران وظیفه شناس مذکور از پذیرش  این پیشنهاد خودداری نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد