سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

واکنش آیت الله جزایری، حجت الاسلام محسن پور، حجت الاسلام حاجتی، حجت الاسلام شفیعی، حجت الاسلام عظیمی به ترور دانشمند ایرانی

شوشان: جمعی از مسئولین خوزستان از جمله آیت الله جزایری، حجت الاسلام محسن پور، حجت الاسلام حاجتی، حجت الاسلام شفیعی، حجت الاسلام عظیمی و ... حادثه تروریستی که منجر به شهادت یکی از دانشمندان هسته ای کشورمان شد را محکوم کردند و آن را نشان از عقده های درونی دشمنان دانستند.

 آیت الله موسوی جزایری: ترور نخبگان علمی ایران نشان از عقده های درونی دشمنان است

به گزارش شوشان ، آیت الله موسوی جزایری، ترور نخبگان علمی ایران را نشانه ناکامی دشمنان نسبت به دستیابی به اهدافشان دانست و اظهار داشت: از آن جایی که نخبگان علمی ایران در تلاش برای سرافرازی نظام اسلامی در سطح جهان بودند اقدام به ترور فیزیکی دانشمندان کردند.

حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته، به اقدام های شوم دشمنان نسبت به منحرف کردن افکار و عقاید جوانان از راه دین و قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می خواهند با پخش فیلم های غیر اخلاقی و ایجاد شبهه در افکار و عقاید جوانان، آنان را نسبت به معارف ناب اهل بیت (ع) دلسرد کنند؛ از این رو علما و روحانیت وظیفه دارند با همه قوا و بصیرت افزایی در میان جوانان این نظام و انقلاب، توطئه های آنان را خنثی کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به سالروز فرار شاه از کشور در 26 دی ماه اشاره کرد و گفت: در این روز شاه همراه با همسر خود خاک ایران را به مقصد دولت های استکباری ترک کرده، این مسأله جرقه ای برای حضور گسترده مردم در اهواز در 27 دی ماه شد.

 امام جمعه اهواز در ادامه افزود: در این روز سربازان رژیم پهلوی به خیابان ها آمده با توپ و تانک به مردم شادمان اهواز حمله ور شدند و آنان را به خاک و خون کشیدند، این روز چهارشنبه سیاه معروف شد.

 ایشان با اشاره به آیه شریفه « و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین »، گفت: به راستی که خداوند توطئه های دشمنان را به خودشان باز می گرداند و این اقدام ننگین سربازان رژیم پهلوی خون همه مردم را به جوش آورد که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 شد.

 دشمنان تحمل سرافرازی ایران در قله های علمی را ندارند

 ایشان به دیگر مناسبت های 27 دی ماه اشاره و تصریح کرد: شهادت سران فداییان اسلام به رهبری حجت الاسلام و المسلمین شهید نواب صفوی، از دیگر مناسبت های 27 دی ماه است و علت شهادت ایشان هم تحکیم پایه های اسلام ناب محمدی است و از آنجایی که دشمنان به این هدف آنان پی بردند اقدام به ترور این روحانی و دیگر دوستانش کردند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته، به شهادت احمدی روشن دانشمند هسته ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه ما شاهد شهادت نخبگان جوان و با ارزش میهن اسلامی هستیم، این ترورها جزء سیاست های اصلی اسراییل است، دست داشتن سرویس های جاسوسی صهیونیست ها در این گونه اقدام های تروریستی روشن است.

 حضرت آیت الله موسوی جزایری به لیست ترورهای انجام شده موساد اشاره کرد و گفت: از آن جایی که شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن به عنوان یک مغز متفکر خواستار سرافرازی نظام در سطح جهان بودند، اقدام به جلوگیری از کارهای آنان کرده؛ اما از آن جایی که نتوانستند جلوی پیشرفت و تکامل علمی آنها را بگیرند، در تلاش برای خالی کردن عقده های خود از طریق ترور دانشمندان نخبه ایران شدند.

 ایشان با اشاره به سیاست های چند جانبه آمریکا در خصوص اقدام های هسته ای کشورهای آزادی خواه جهان، گفت: سران کشورهای غربی خود را حامی حقوق بشر می‌دانند، اما درآن سو اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایران می‌کنند، که این مسأله یکی از سیاست های چندگانه و متناقض آمریکا است.

 وزارت اطلاعات هرچه سریع تر عوامل ترور احمدی روشن را دستگیر کند

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با درخواست از وزارت اطلاعات ایران نسبت به دستگیری هر چه زودتر عوامل این ترور اظهار داشت: امیدواریم وزارت مقتدر اطلاعات ایران همچون برهه های گذشته هر چه سریع‌تر عوامل این ترور را دستگیر کرده و این تفاله های جنایتکاران صهیونیست را از روی زمین محو کند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان به سفر رییس جمهور محبوب ایران به آمریکای لاتین و استقبال همه جانبه مردم از او اشاره و تأکید کرد: بر خلاف تحریم های گسترده آمریکا  علیه نظام اسلامی، ایران نه تنها منزوی نبوده و بلکه در میان کشورهای جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است و مردم کشورهای جهان به روشنی این مسأله را مشاهده کردند.

 استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به سخنان رییس جمهور نیکاراگوئه در خصوص اقدام های هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: رییس جمهور نیکاراگوئه به صورت رسمی اعلام داشته که ما از حق هسته ای ایران حمایت کرده و آن چیزهایی که آمریکا در خصوص اقدام های هسته ای ایران بیان می کند کذب محض است و ما از انرژی پاک و صلح آمیز هسته ای ایران دفاع می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه اهواز: هیاهوی دشمن تو خالی است

شوشان : حجت الاسلام و المسلمین محسن پور در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان هیاهوهای دشمنان را توخالی و شانتاژ رسانه ای دانست و ابراز داشت: با اقتدار خود پوزه استکبار بویژه امریکا و اسرائیل را به خاک می مالیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله محسن پور  در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشت: نهضت حسینی همچنان ادامه دارد و اهداف این قیام در بطن بیداری های منطقه مشهود است.

 وی ادامه داد: آنان که در فتنه 88 خود را فروختند و شقاوت را به سعادت ترجیح دادند، درمقابل این جریان مقدس ایستادند، اما آنچه پیروز شد پیام های زنده نهضت حسینی بود.

  حجت الاسلام و المسلمین محسن پور اربعین حسینی را شروعی برای شکفتن نهضت عاشورا دانست و اذعان کرد: اگر وجود مبارک امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) و پیام رسانی آنان نبود، اثری از قیام حسینی نمی ماند.

 عزت ما مرهون اربعین حسینی است

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی که همه چیزش مرهون عاشورا و اربعین است، این ها بود که اکنون ایران را یکه تاز میدان مبارزه با استکبار جهانی کرده است، ایثارگری های آن دوران بود که ما مقتدارانه در مقابل دشمنان ایستاده ایم و عزت خود را حفظ کرده ایم.

 امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم اشاره کرد و گفت: اینکه ایشان فرمودند ما در وضعیت احد و خیبریم، یعنی انشاءالله با اقتدار خود پوزه استکبار بویژه امریکا و اسرائیل را به خاک می مالیم.

  صهیونیست ها به دست رهروان علی نابود خواهند شد

وی خاطر نشان ساخت: همچنان که در دوران رسول الله(ص) به دست مولی علی(ع) خیبر فتح شد و یهودیان معاند شکست خوردند، امروز نیز به دست رهراوان راستین ایشان صهیونیست ها نابود خواهند شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محسن پور ادامه داد: وقتی ما حول محور ولایت فقیه باشیم و تا آخر بر این راه بایستیم، دشمنان خوار وذلیل می شوند.

 وی حضور پرشور در انتخابات را یکی از مصداق های حضور بابصیرت حول محور ولایت دانست و ابراز داشت: بدانید که آنان برای رسیدن به مقاصد خود نقشه می شکند و توطئه می کنند تا در دل ملت ایران رعب ایجاد کرده و چند قدم آنان را از اهداف خود عقب برانند، اما بدانید که همه هیاهوهای آنان توخالی و شانتاژ رسانه ای است، خود آنان در وضعیت بدی به سر می برند و ما از اهداف خود ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

 شعار زدگی آفت بزرگی است

استاد حوزه علمیه اهواز یکی از آفت های زندگی انسان ها را شعارزدگی دانست و گفت: پرهیز از گناه، نخستین راه رسیدن به تقوای الهی و سعادت بشری است، نباید در این راه نورانی فقط به گفتار بسنده کنیم، آنچه موجب تقوا می شود حرکت عملی و ذکر عملی است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان: ترور نتیجه استیصال دشمنان است

شوشان : مدیر حوزه علمیه خوزستان، ترور دانشمندان هسته‌ای نظام را نتیجه استیصال دشمنان از عملکرد مقتدرانه علمی ایران در جهان دانست و اظهار داشت: هدف بارز دشمنان از انجام این ترورها جلوگیری از سرعت شتابان نخبگان ایرانی در سطح جهان است.

 حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ترور دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن اظهار داشت: مردم ایران می‌بایست در تحلیل های خود این مسأله را مد نظر داشته باشند که انجام هرگونه ترور از سوی دشمنان و معاندان نظام اسلامی نشانه ناکامی و ضعف بوده، نه قدرت استراتژیکی و اطلاعاتی آنها، و این تروری که چهارشنبه صبح انجام شد تنها از روی استیصال، ناچاری و ترس روز افزون جبهه استکبار صورت گرفته است.

 استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد: دشمنان ساده لوح و بی فکر به خیال خام خودشان می‌خواهند جلوی پیشرفت های روز افزون علمی و صنعتی دانشمندان جوان ایران به ویژه در بخش هسته ای را بگیرند اما نمی توانند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اهداف دشمنان در ترور شهید احمدی روشن گفت: هدف بارز دشمنان از انجام این ترورها ایجاد رعب و وحشت در میان آحاد و اقشار جامعه به ویژه قشر نخبه ایران است، اما آنها خود می دانند که با ترور یک یا دو نفر از جوانان اندیشمند همچون احمدی روشن ها و علی محمدی ها نمی‌توانند خللی در پیشرفت و اقتدار ایران ایجاد کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به تحلیل های سران کشورهای غربی بیان داشت: در یکی دو دهه اخیر تحلیل های مفصلی از سوی مجامع علمی و استراتژیکی استکبار جهانی مبنی بر «اقتدار روز افزون ایران در سطح جهان، الگو گیری سایر کشورهای منطقه از انقلاب ایران، گسترش دامنه وسیع سخنان و بیانات مقام معظم رهبری و انتشار غیر قابل انکار افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) در ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان» بیان شده که این مسأله دشمنان را به تحیر وا داشته است.

 وی در ادامه افزود: همه این مسایل سبب شده تا جمهوری اسلامی ایران در نوک پیکان تهدیدات استکبار جهانی قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ایران به الگویی بی بدیل در جهان تبدیل شده گفت: پیشرفت های روز افزون و مستمر علمی نظام اسلامی به ویژه در عرصه فناوری های نانو و هسته ای، نگاه ملت های مبارز را به انقلاب اسلامی و تئوری اسلامی را بیش از گذشته معطوف کرده؛ چرا که این گونه علوم تا کنون در انحصار سردمداران و قدرت های نامشروع جهان بوده و حال آنکه ایران و دانشمندان جوان ایرانی به این فناوری های نوین دست یافته اند، امیدی را در دل مردم سایر کشورهای مستضعف ایجاد کرده، توازن قوا را به نفع ملت های کوچک و ستم دیده تغییر داده و استکبار جهانی را در یک تهدید بی بدیل و بی نظیر قرار داده است.

 امام جمعه موقت اهواز در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «دلیل نگرانی آمریکا و اسراییل از پیشرفت های علمی و هسته ای دانشمندان جوان ایرانی چیست؟»گفت: طبیعی است که دشمنان با این پیشرفت ها ضدیت داشته باشند؛ چرا که آنان تا کنون نتوانسته اند با استفاده از فشارهای مختلف همچون تحریم های شدید اقتصادی و تهدیدهای نظامی جلوی پیشرفت ایران را بگیرند؛ از این رو به ترور و حذف فیزیکی نیروهای مؤمن، دانشمند و خدوم نظام اسلامی روی آورده اند.

وی به اظهارات رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل اشاره کرد و گفت: او در سخنان خود بیان کرده بود که ما راهی جز تهدید و ترور برای مقابله با پیشرفت روز افزون ایران نداریم و طبیعتاً ما با تجربه ای که از انقلاب اسلامی ایران داریم می دانیم که باز هم مردم و دانشمندان ایرانی ترسی در دل خود جای نخواهند داد، اما ما چاره‌ای جز این نداریم.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه سخنانش تأکید کرد: چیزی که به صورت میدانی برای ما محسوس است دخیل بودن مدعیان حقوق بشر و مدعیان نظم نوین جهانی در ترور شهدای نخبه ایران است؛ اما آنها بدانند که این گونه اقدام های وحشیانه نه تنها در رشد پر سرعت دانشمندان نظام اسلامی تأثیری نخواهد داشت بلکه روحیه جهادی و علمی آنان را بیش از پیش و در یک واکنشی بر مبنای شور و شعور حسینی تقویت خواهد کرد و این مسأله چیزی است که دشمنان به آن رسیده و تنها با اقدام خود تیری در تاریکی رها کرده اند.

 استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «آیا این گونه اقدام های تروریستی سبب تضعیف روحیه دانشمندان جوان ما نخواهد شد؟» تأکید کرد: بررسی های میدانی انجام شده پس از اولین ترور دانشمند هسته ای ایران در سال 1388 حاکی از این بود که نه تنها روحیه دانشمندان جوان ما تضعیف نشد، بلکه سبب شد تا با احساسی جدی تر و با درک میدان نبرد با دشمنان به صورت جدی راه همکاران خود را ادامه داده و بیش از گذشته به مجد و عزت ایران کمک کنند تا انشاءالله در آینده ای نه چندان دور شاهد کشف اکتشافات بزرگ علمی از سوی آنان باشیم.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که جوانان غیور ایران سرافراز اسلامی باید با قدرت و صلابت راه شهدای علمی ایران را ادامه دهند، گفت: در یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس دشمن بر نیروهای خودی فشار زیادی را وارد کرد به طوری که دیگر نه امکانات لازم و تجهیزات کافی را داشتیم؛ از این رو پس از اعلام این موقعیت به امام خمینی(ره) و کسب تکلیف ، ایشان بیان کردند «هرکاری که امام حسین(ع) انجام دادند را انجام دهید». پس از اعلام این پیام به رزمندگان جزیره جنوبی مجنون حفظ شده و به دست دشمنان اشغال نشد.

 وی در ادامه گفت: رزمندگان آن دوران این پیام امام را درک کرده و همچون مولا و سرور خود تن به ذلت نداده و با قدرت در برابر صدها هزار توپ و خمپاره دشمنان که همچون بارانی بر سر آنها می‌ریخت مقاومت کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که پیام امام خمینی(ره) برای همه اعصار است گفت: جوانان ما امروزه این پیام را دریافت کرده و هم اکنون به این پیام عمل کرده اند که این چنین نظام اسلامی همچون خورشیدی فروزان در جهان درخشش می‌کند.

 امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که «ما در یک پیچ بسیار عظیم و حساس قرار داریم به طوری که بزرگترین برگ تاریخ در آن رقم می خورد و دنیا شاهد یک دگرگونی عظیم خواهد بود» اظهار داشت: به راستی که دنیا شاهد این دگرگونی خواهد بود و این هم تنها بر اساس همین پیام هیهات من الذله امام حسین(ع) رقم می خورد؛ چرا که ملت ایران بر اساس این پیام در دوران رژیم پهلوی قیام کرده و هم اکنون نیز با پیروی از این پیام به الگویی برتر برای همه کشورهای آزادی خواه و مسلمان جهان تبدیل شده است.

 مدیر حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنانش اظهار داشت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر این که « ما داریم امروز شعارهای ملت ایران را از زبان اروپاییان و آمریکایی‌های آزادی خواهی که اخیراً به میدان آمده اند می شنویم»، که جوانان ما نیز این پیام را سرلوحه کار خود قرار داده و با حرکتی شتابان و با صلابت تر از گذشته در پیشتازی ایران در جهان کمک می کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان: افتخار به شهادت پاسخ کوبنده ملت به تروریزم بین الملل است

شوشان : مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: افتخار کردن والدین شهید احمدی روشن به شهید شدن فرزندنشان و گفته مادر ایشان مبنی بر این که «فرزند این شهید را طوری تربیت خواهم داد که ادامه دهنده راه پدر خویش باشد»، پاسخ کوبنده ملت به استکبار جهانی و تروریزم بین الملل است.

 حجت الاسلام محمد صادق عظیمی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تسلیت اربعین حسینی و شهادت شهید مصطفی احمدی روشن، بیان داشت: ابرقدرت های دیروز جهان از این که کشور ایران یک نظام الهی است و توانسته جامعه ای را با طرح های عظیم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اساس معیارهای اسلامی اداره کند، به سختی خشمگین است.

 وی با بیان این که انتقام دشمنان از کشور ایران اسلامی به دو جهت است، ابراز داشت: نخست به جهت سلطه دیرینه امریکا در این کشور است و علت دیگر سرکار آمدن نظامی مبتنی بر قوانین الهی و اسلامی می باشد.

 حجت الاسلام عظیمی به دشمنی استکبار جهانی و استفاده از تمامی راه ها برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جنگ سخت، نیمه سخت، الکترونیک، نرم، تهاجم فرهنگی و ترور شخصیتها از جمله حربه های دشمنان علیه این ملت است.

 مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: ترور شهدای جهاد علمی به ویژه ترور چهارمین دانشمند هسته ای ایران، شهید مصطفی احمدی روشن نیز بر اساس همان دشمنی استکبار جهانی با ماست.

 وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر این که «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا» خاطر نشان ساخت: عملکردهای امروزی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی به ویژه ترور شخصیت ها مصداق بارز حدیث رییس مذهب تشیع است.

حجت الاسلام عظیمی تکرار ترور شخصیت ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی و شکست آن از طرفی دیگر را نشان از بین رفتن تعادل روحی دشمنان و تثبیت احمق بودن آنها دانست و گفت: آمریکا و غرب با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای عربی، پیشرفت روز به روز مسلمانان و نهضت عدالت خواهی در جهان و همچنین فرو رفتن در چالش مشکلات درونی و برونی خود، قدرت تصمیم عاقلانه  از آنها سلب شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود» اشاره و تصریح کرد: هزاران دانشجوی دیگر با تأسی از کلام عرفانی و روحانی بنیانگذار انقلاب اسلامی این راه را پیش خواهند گرفت؛ دشمنان هنوز سخنان امام راحل را تفسیر نکردند.

 وی با بیان این که ترور شخصیت های انقلابی کاری جز افزایش تنفر ملت به استکبار جهانی و رسوایی آنان، اثری دیگر نخواهد داشت، عنوان کرد: علم درختی است که امروزه بزرگ شده و در خاک ایران اسلامی به ثمره نشسته است، بنابراین دانشمندان که باغبانان این درخت هستند، اگر یکی از آنها برود دیگری باغبان جدید این درخت خواهد شد.

حجت الاسلام عظیمی در پایان با تأکید بر ایستادگی، بردباری، دین مداری، ولایتمداری و شجاعت ملت ایران، گفت: افتخار کردن والدین شهید احمدی روشن به شهید شدن فرزندنشان و گفته مادر ایشان مبنی بر این که «فرزند این شهید را طوری تربیت خواهم داد که ادامه دهنده راه پدر خویش باشد»، پاسخ کوبنده ملت به استکبار جهانی و تروریزم بین الملل است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان: ترور دانشمندان نشان از درست بودن حرکت نظام است

مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تصریح کرد: شهدای جهاد علمی را نشان از پیوند جامعه دانشگاهی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: هر عنصری که از جامعه دانشگاهی شهید شود، پیوند دانشجویان با مقام معظم رهبری را محکم تر می کند.

 حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هراس دشمنان از استقلال علمی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به معنای به چالش کشیدن نظام حکومتی جهان بود که بیداری اسلامی ثمره ای از این پیروزی است.

 وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی همچون حضور آنان در دوران دفاع مقدس، خود را در پیشرفت علمی کشور ثابت کردند، عنوان کرد: شهادت ها عزم ملت ما را افزایش می دهد و ما را در این راه مصمم تر می کند؛ دشمنی استکبار جهانی نشان از درست بودن راه نظام است.  جدی تر شدن اراده جوانان پیام ملت دیندار ایران اسلامی به مجامع بین المللی است

حجت الاسلام شفیعی در ادامه سخناش خطاب به مجامع بین المللی خاطر نشان ساخت: جدی تر شدن اراده جوانان به ویژه نسل سوم انقلاب اسلامی با افزایش تحریم های اقتصادی و علمی، پیام ملت دیندار ایران اسلامی به مجامع بین المللی است.

 وی شهدای جهاد علمی را نشان از پیوند جامعه دانشگاهی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: هر عنصری که از جامعه دانشگاهی شهید شود، پیوند دانشجویان با مقام معظم رهبری را محکم تر می کند.

حجت الاسلام شفیعی به شخصیت های وارسته شهدای جهاد علمی اشاره کرد و افزود: شهید شهریاری، نمونه ای از یک عارف واصل الی الله بود که باید این شخصیت ها را برای جامعه امروزی به ویژه دانشگاهیان تبیین کرد.

 مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در پایان سخنانش ابراز داشت: شهدای عرصه علمی همانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس چشم و گوش آنها به سخن ولی فقیه است.

 مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان خاطر نشان ساخت: بنا به اذعان غرب، دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی بسیار مقتدر است از این رو از سربازان گمنام امام زمان(عج) انتظار می رود علاوه بر دستگیری عاملان این ترور، تلاش گسترده ای برای حفظ جان دانشمندان انقلاب اسلامی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد