سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

آبادان آزمایشگاه مدیران کشور شده !

 شوشان : عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه آبادان آزمایشگاه مدیران کشور شده است، گفت: توسعه شهر آبادان در گرو استفاده از مدیران کار آمد است زیرا دولت‌ها در چند سال گذشته نگاه امنیتی به شهر آبادان داشته‌اند و این امر توسعه این شهر را با چالش‌های بسیاری روبرو کرده است.

 سید حسین دهدشتی افزود: باید ملاک تشخیص وتعیین مدیران شهری برمبنا و اصول علمی وتخصصی پایه‌گذاری شود زیرا در غیر این‌صورت بی‌کفایتی مدیران لطمات فراوانی را به اقتصاد شهر آبادان وارد می‌کند.

 نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان باید ازلحاظ زمان فیزیکی و برنامه‌ریزی با جدیت مسائل و مشکلات شهر را پیگیری وبا همسو شدن در یک مسیرصحیح و ساختارمند گام بردارند.

 دهدشتی ادامه داد: برای توسعه شهر آبادان سه عامل نیروی انسانی، توسعه شهری واشتغال باید درکنار هم قرار گیرند تا توسعه این شهر به نحو مطلوبی توسعه یابد.

 وی افزود :هم اکنون آشنا نبودن مدیران با حوزه مدیریتی، استفاده از مدیران غیر متخصص از مهمترین مشکلات شهر آبادان است.

 نماینده مردم آبادان تصریح کرد :کسانی که برای مشکلات کشور چاره اندیشی می‌کنند باید با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیتهای کارشناسی به مقابله با مشکلات کشور بروند.

 دهدشتی ادامه داد: مدیریت ضعیف موجب می‌شود که شخص مدیر در زمان حساس نتواند تصمیم‌گیری درستی داشته باشد در نتیجه مدیر نمی‌تواند مشکلات را در شرایط بحرانی به نحو مطلوبی مدیریت کند.

 عضو کمیسیون انرژی یادآورٰشد: امروزه نقش بنیادین واصلی منابع نیروی انسانی درتوسعه شهرهای کشورها امری بدیهی وروشن است و به جرئت می‌توان گفت که ویژگی چشم‌گیرو بارز برای توسعه شهری در مرحله اول نیروی انسانی کارآمد و متخصّص است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد