سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

انتقاد سیدشریف حسینی از وزارت نیرو

شوشان : عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با بیان این که اجرای طرح ایجاد شبکه فاضلاب در ۲۲۰ شهر کشور از سوی وزارت نیرو غیرقابل ممکن است، گفت: دولت برای اجرای این‌گونه طرح‌ها تنها باید تمرکز خود را بر کلانشهرها بگذارد.

سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اجرای طرح ایجاد شبکه فاضلاب در ۲۲۰ شهر کشور از سوی وزارت نیرو، افزود: این طرح در کل غیرکارشناسی است و به طور حتم در آینده نزدیک قابل اجرا نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از وزارت نیرو به‌علت مطرح کردن طرح ایجاد شبکه فاضلاب در ۲۲۰ شهر کشور، گفت: متأسفانه دولت با ارائه وعده‌ غیرعملی تنها توقع و سطح انتظار مردم را بالا می‌برد.

وی افزود: هم‌اکنون بیشتر طرح‌های قدیمی ایجاد شبکه فاضلاب در کشور اجرایی نشده است، به‌عنوان مثال در استان خوزستان شهرهایی است که از ۱۵ سال قبل این طرح اجرایی نشده است.

حسینی با اعلام این که هم‌اکنون دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی خود با مشکل اعتباری روبه‌رو است، یاد‌آور شد: مسئولان اجرایی باید قبل از دادن وعده‌های غیرکارشناسی میزان هزینه طرح و ردیف اعتباری آن را مشخص کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تأکید بر این که وزارت نیرو در صورتی که خواستار اجرای طرح ایجاد شبکه فاضلاب است باید تعداد شهرهای میزبان این طرح را کاهش دهد، گفت: دولت باید این طرح را در کلانشهرها و یا مراکز استان‌ها اجرا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد