سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

ممنوع التصویر شدن حاجی بخشی

 رضا برجی (مستند ساز) در هفته نامه پنجره در خصوص مرحوم حاجی بخشی نوشت: بعد از جنگ هم در جبهه فرهنگی در صف اول بود و در جبهه امر به معروف و نهی از منکر که در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن ایجاد شده بود؛ حضور فعال داشت و به اندازه خودش در این جبهه فعالیت می‎کرد و جز چهره‎‎های طلایی دفاع از ارزش‎ها و انقلاب و رهبری بود. بدبختانه با کج نظری‎ها و بعضا کج‎سلیقگی‎ها، چند سال پخش تصویر حاج بخشی از تلویزیون ممنوع بود، در زمان جنگ این اتفاق افتاد.

جایزه عجیب به قهرمان اسپانیایی "آلبرتو کونتادور" به همراه پنج دوچرخه سوار دیگر اسپانیایی هم وزن خود و دوچرخه‌شان جایزه ویژه عسل دریافت کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این جایزه ویژه در مرکز شهر "پنال‌ور" اسپانیا به این 6 دوچرخه سوار اهدا شد. سه تن از این رکابزنان به دلیل موفقیت در "توردو فرانس"، دو تن به دلیل عملکرد درخشان در "جیرو ایتالیا" و یک تن هم به دلیل قهرمانی در "اسپنیش ووئلتا" این جایزه نمادین را دریافت کردند.

 دلار  2000 تومانی!

 دکتر سید حسین قاسمی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: «ممکن است افزایش نرخ ارز تا مرز 2000 تومان پیش رود، هر چقدر دولت به اصلاح و یا اجرای طرح‌های کوتاه مدت که تاثیرات کوتاه مدت هم دارد بپردازد، نمی‌تواند تاثیر عمده‌ای بر بازار بگذارد و تا حدودی باعث افزایش این نوسانات خواهد بود مگر اینکه یکبار برای همیشه سیاست تک نرخی یا اجرای شناور سازی ارز برای تک نرخی شدن به مرحله اجرا در آید کاری که سال ها قبل می بایست صورت می گرفت و اتخاذ سیاستهای پولی منفعلانه عامل مهمی در عدم اجرای آن شد.» 
 گزینه ریاست جمهوری آینده

"پارسینه" نوشت:سیدحسن موسوی که نام شناسنامه‌ای‌اش «میرحسن موسوی» است، از جمله افراد نزدیک به تیم احمدی نژاد- مشایی بوده و همچنین از چهره‌های صاحب نفوذ در صنعت خودرو کشور است و از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی این جریان در انتخابات 1392 نام برده می‌شود.

برکناری معاون بخاطر کارت پایان خدمت

معاون یک سازمان دولتی به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت از سمت خود کنار گذاشته شد. اینکه این معاون تا به امروز چگونه در سمت های مختلف جذب و فعالیت می کرده جای سوال دارد؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد