سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رییس پایگاه سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر خبر داد؛
امضای تفاهم‌نامه‌ برای مرمت «پل گرگر»

فرهنگی و هنری  22/10/1390  11:45:30
9010-16380-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس پایگاه سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر خاطرنشان کرد: طرح اجرایی «پل گرگر» از سال 88 آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

امین محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ در خوزستان بیان کرد: «پل گرگر» به صورت نیمه‌باز است. یعنی پل فقط گاهی اوقات باز است و تردد وسایل نقلیه نیمه سنگین و سنگین از آن انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما برای مرمت این پل به طرح احتیاج داشتیم که این طرح توسط سازمان آب و مؤسسه ملی‌ گنجینه آب زیر نظر وزارت نیرو ارایه و تفاهیم‌نامه‌ای هم با این مؤسسه امضا شد تا با این سازمان مشارکت داشته باشیم.

رییس پایگاه سازه‌های آبی‌ ـ تاریخی شوشتر افزود: طرح جدید ارایه شده توسط مؤسسه ملی گنجینه آب در کمیته فنی سازمان میراث فرهنگی تصویب شده و آوردن بودجه، اجرای آن و ضمانت‌ اجرایی آن با مؤسسه ملی‌ گنجینه آب و نظارت آن بر عهده پایگاه سازه‌های آبی‌‌ ـ تاریخی شوشتر است.

محمودزاده اظهار کرد: هنوز کارگاه توسط مؤسسه ملی گنجینه آب کاملا تجهیز نشده است. بعد از تجهیز کارگاه «پل گرگر» مرمت شده و به طور کامل باز می‌شود.

او گفت: کار مطالعات و پژوهش «پل گرگر» به طور مستمر ادامه دارد ولی به دلیل فرسایش شدید این پل ما باید کار پایش و مستند‌سازی آن را همیشه انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد