سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در دیدار جنجالی لیگ دسته دو فوتبال کشور؛
هواداران با سلاح سرد و پرتاب نارنجک به جان بازیکنان و داور بازی افتادند
ورزشی  21/10/1390  16:09:35
9010-14281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ضرب و شتم بازیکنان تیم فولاد نوین خوزستان همراه بود.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، این رقابت‌ها روز گذشته بیستم دی‌ماه انجام شد که تیم استقلال اهواز میهمان خود تیم ملی‌حفاری اهواز را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد. گل‌های این تیم توسط عیسی آل‌کثیر و سیدجمال ‌موسوی در دقایق 15 و 85 به ثمر رسید.

همچنین تیم نفت نوین آبادان میزبان نفت امیدیه بود که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید. بازی تیم‌های شهرداری دزفول و سایپا مهر کرج نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای تیم شهرداری در این بازی ناصر سالاری و برای تیم سایپا مهر امیر طاهری‌نیا گلزنی کردند. همچنین دیدار جنجالی فولادنوین خوزستان و نفت و گاز گچساران با همین نتیجه به پایان رسید.

فریدون حردانی، سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان درخصوص بازی تیمش برابر نفت و گاز گچساران و حوادثی که در این دیدار به وجود آمد، گفت: تیم ما در نیمه نخست این بازی توسط مسعود آرمون از روی نقطه پنالتی به گل رسید و زمانی که بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشتیم هواداران حریف به بازیکنان ما حمله کردند و دو بازیکن ما را به شدت کتک زدند. داور بازی نیز از ضرب و شتم آن‌ها در امان نبود و از هواداران کتک خورد.

وی ادامه‌داد: باوجود چنین شرایطی به ناظر بازی گفتیم ما به زمین بازی برنمی‌گردیم چون سلامت بازیکنان‌مان در خطر است و جالب این جاست که او نیز در جواب ما گفت "اگر شما را کتک زدند به من با سلاح سرد حمله کردند."

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان خاطرنشان‌کرد: ‌درنهایت تیم ما حدود یک نیمه کامل در رختکن به سر برد تا مسوولان بازی درخصوص این شرایط با فدراسیون صحبت کنند و درنهایت ناظر بازی گفت وارد زمین شوید و اگر کوچک‌ترین موردی از تماشاگران مشاهده شد بازی را تعطیل می‌کنم.

وی تصریح‌کرد: ‌فدراسیون نیز برای ادامه این بازی تردید داشت ولی فشار مسوولان گچساران باعث شد نیمه دوم بازی نیز انجام شود. عکس وعده‌ای که ناظر بازی به ما داده بود در حالی که نارنجک‌های زیادی سمت ما پرتاب می‌شد، بازی تعطیل نشد. ما حاضر بودیم زمین را ترک کنیم و قید نتیجه را بزنیم فقط بازیکنان‌مان سالم از ورزشگاه بیرون بیایند.

حردانی گفت: داور بازی که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود با هراس سوت می‌زد و شش کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان ما نشان داد تا این‌که در وقت اضافه بازی، یک پنالتی به سود حریف گرفت و بازی به تساوی کشیده شد. خیلی‌ها به ما گفتند تماشاگران این تیم در بیشتر بازی‌هایی که میزبان هستند چنین شرایطی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد