سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان:
اپراتور سوم تا پایان امسال در استان راه‌اندازی می‌شود

اقتصادی  21/10/1390  15:28:15
9010-10674-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: اپراتور سوم (‌تلی‌کام) تا پایانی سال جاری در استان راه‌اندازی خواهد شد.

ملک‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان، اظهار کرد: اعطای پروانه‌ی اپراتور سوم تحت عنوان تامین تله کام و با نام رایتل توسط سازمان تنظیم و مقررات کشور صادر شده است.

وی افزود: سیم کارت‌های این اپراتور در هفته‌جاری و به صورت فاینانس در شهرستان کرج واگذار و راه‌اندازی شد.

معاون اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در مورد آماده بودن زیرساخت‌های راه‌اندازی این اپراتور در استان، گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های شبکه این اپراتور در استان از نظر نصب آنتن‌‌ها، امکانات و پوشش تلفن همراه فراهم است.

ملک‌جهان تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 90 درصد استان تحت پوشش این اپراتور قرار دارد و پوشش 10 درصد باقی‌مانده به دلیل یک سری تداخل سیگنال‌های ناخواسته از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عراق و کویت با مشکل رو به رو شده است.

وی ادامه داد: منابع این سیگنال‌ها مشخص شده و به تهران اعلام کردیم تا از طریق امور بین‌المللی به این کشور ابلاغ شود تا نسبت به تغییر جهت آنتن‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا این تداخل فرکانس از بین برود.

معاون اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به این‌که وجود این تداخل سیگنالی مشکل بزرگی به شمار نمی‌آید، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل در استان خواهیم بود.

ملک‌جهان تصریح کرد: مقدمات راه‌اندازی اپراتور سوم در استان انجام شده و نمایندگان این اپراتور هم‌اکنون در استان مشغول فعالیت هستند و قرار است پس از تهران به صورت مقدماتی پیش ثبت‌نام سیم کارت‌های این اپراتور در سه استان کشور از جمله خوزستان آغاز شود.

وی افزود: هدف اصلی در حال حاضر راه‌اندازی این اپراتور در تهران است تا پس از برطرف شدن نواقص و کاستی‌ها در دیگر استان‌ها نیز راه‌اندازی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد