سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

ششمین بسته انتخاباتی شوشان منتشر شد :

38 کاندیدای اهواز رد صلاحیت شدند / 2 نفر در اهواز انصراف دادند/ تنها یک نماینده فعلی خوزستان رد صلاحیت شد / خبرگزاری فارس سید ناصر موسوی را رد صلاحیت کرد ! / سایت جهان ، نماینده مردم ماهشهر را رد صلاحیت کرد ! / نماینده سابق ایذه تایید نشد / سه رد صلاحیت در شوشتر / داوطلبین رد صلاحیت شده دزفول مشخص شدند / نتایج بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی بهبهان / نماینده سابق اهواز  به رای هیات اجرایی اعتراض می کند/ سید شریف حسینی تایید صلاحیت شد

ا

شوشان : دور نخست بررسی صلاحیت  کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان و حوزه های انتخابیه سراسر کشور به اتمام رسید. به گفته وزیر کشور میزان رد صلاحیت داوطلبان در این دوره 17 درصد است و نسبت به دور قبل از کاهش 23 درصدی حکایت دارد. پایگاه خبری شوشان آخرین تحولات نام نویسی کاندیداها در خوزستان و تحولات صورت گرفته را در این زمینه در قالب بسته های انتخاباتی پیگیری تاکنون بررسی نموده و اکنون به آخرین تحولات تایید صلاحیت ها می پردازد.

38 اهوازی رد صلاحیت شدند

یک عضو هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اهواز در گفت و گو با شوشان ، با اشاره به احراز و رد صلاحیت‌های داوطلبین نهمین دوره انتخابات مجلس حوزه در مرحله بررسی هیئت‌های اجرایی گفت : پس از بررسی تعیین صلاحیت کاندیداها در مرحله اول توسط هیئت‌های اجرایی از 95 کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز 55 نفر صلاحیت آنها احراز شد و صلاحیت 38 نفر نیز احراز نشده است. این مقام مسئول در ستاد اجرایی گفت : 2 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز انصراف خود را کتبا اعلام کرده بودند.

تنها یک نماینده خوزستان رد صلاحیت شد

‌شوشان : خبرهای غیررسمی ‌حاکی از آن است که صلاحیت حدود 50 نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای کاندیداتوری دوره بعد مجلس رد شده است. در بین اسامی 19 تن از نمایندگانی که گفته می‌شود صلاحیتشان از سوی هیئت‌های اجرایی انتخابات احراز نشده است منتشر شد که تنها نام نماینده آبادان در آن دیده می شود.

خبرگزاری فارس سید ناصر موسوی را رد صلاحیت کرد

دیروز خبرگزاری فارس لیستی از رصد صلاحیت شدگان نمایندگان فعلی خوزستان منتشر کرد که نام دو نماینده خوزستانی در آن لیست وجود داشت. امروز رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که اسامی که رسانه‌ها در مورد نمایندگان رد صلاحیت شده منعکس کردند، درست نیست. لاریجانی همچنین گفت که نام آقای موسوی و دلخوش، به اشتباه به عنوان نماینده رد‌صلاحیت شده ذکر شد.

نماینده سابق ایذه تایید نشد

شوشان : یکی از نمایندگان سابق شهرستانهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی انتخابات مجلس نهم تایید نشد.گفته می شود در این حوزه انتخابیه از میان 38 داوطلب ثبت نام شده پس از بررسی های هیئت اجرایی انتخابات شهرستان،33 نفر تایید و 5 نفر از دواطلبان رد صلاحیت شدند.

سید شریف حسینی تایید صلاحیت شد

شوشان :علی رغم جوسازی های اخیر علیه سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در برخی از سایت های هتاک ، اخبار رسیده به شوشان حکایت از تایید صلاحیت این نماینده اهواز از سوی شورای نگهبان دارد. از قرار معلوم از بین 95 کاندیدای اهواز چندین نفر رد صلاحیت شده اند.

سایت جهان ، نماینده مردم ماهشهر را رد صلاحیت کرد !

شوشان : سایت جهان نیوز اسامی 39 نماینده رد صلاحیت شده انتخابات مجلس را منتشر کرد که در لیست رد صلاحیت شده های خوزستان نام نماینده ماهشهر به چشم می خورد این در حالی است که وی رد صلاحیت نشده است !

سه رد صلاحیت در شوشتر

در دور نخست بررسی صلاحیت های کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های شوشتر و گتوند از جمع 18 فرد ثبت نام شده سه نفر رد صلاحیت شده اند و سه نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده است.افراد رد صلاحیت شده و کسانی که صلاحیتشان احراز نشده است چهار روز فرصت دارند که بار دیگر برای بررسی صلاحیت به شورای نظارت استان مراجعه و در این باره اعتراض کنند.

داوطلبین رد صلاحیت شده دزفول مشخص شدند

شنیده ها حاکی از آن است که هیئت نظارت شهرستان دزفول اسامی تعیین صلاحیت ها را مشخص کرده است.در این میان از تعداد ۱۷ نفر داوطلبین ثبت نام کرده از شهرستان دزفول تعداد ۷ نفر رد صلاحیت شده اند و موضوع به صورت کتبی به آنها اعلام شده است. شورای نظارت شهرستان اسامی تائید و رد صلاحیت شدگان را به هیئت نظارت استان اعلام نموده است.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی بهبهان

شوشان : به گزارش یک منبع آگاه ؛با پایان یافتن بررسی صلاحیت ها و با توجه به مدارک و مستندات مراجع چهارگانه (اطلاعات – ثبت و احوال – دادگستری و نیروی انتظامی ) از مجموع  ۲۳  کاندیدای ثبت نام کننده ۲ نفر انصراف و ۶ نفر از نامزدهای انتخاباتی این حوزه رد صلاحیت شده است و ۱ نفر هم عدم احراز صلاحیت شده است.لازم به بذکر است برخی از کاندیداها خارج از بهبهان برای این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده بودند که پرونده و اسامی آنها جهت بررسی صلاحیت به بهبهان ارائه شده است.

انصراف یکی از کاندیداهای دزفول

شوشان : یکی از داوطلبین نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دزفول انصراف داد. به گزارش دز ان ان،  علیرضا زبرجد یکی از ۱۸ داوطلب نمایندگی مردم دزفول در انتخابات نهمین دوره مجلس به خبرنگار ما گفت: اینجانب روز گذشته با حضور در فرمانداری ویژه دزفول به صورت رسمی از کاندیداتوری نمایندگی مردم دزفول در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام نمودم.

نماینده سابق اهواز  به رای هیات اجرایی اعتراض می کند

سایت خوز نیوز نوشت : یکی از نمایندگان سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی که صلاحیت وی توسط هیئت اجرایی انتخابات تایید نشده است، قصد دارد در مهلت قانونی به رای هیئت اجرایی اعتراض کند.

لازم به ذکر است، داوطلبانی که در مرحله اول توسط هیئت اجرایی انتخابات رد صلاحیت می شوند می توانند ظرف 4 روز اعتراض خود را به هیئت های نظارت شورای نگهبان تسلیم نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد