سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش خوزستان منصوب شد
اهواز - خبرگزاری مهر: با انتصاب معاون امور جوانان ورزش استان خوزستان، امور جوانان این استان از بلاتکلیفی چندین ماهه خارج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان کشور و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان، امور مربوط به جوانان و به عبارتی وظایفی که پیش بر عهده اداره کل جوانان استانها بود در بلاتکلیفی به سرمی برد و زیرا ادغام این دو سازمان در استانها عملا وزنه را به نفع ورزش و به زیان امور جوانان سنگین کرده بود.

استان خوزستان نیز از این قاعده مستثنی نبود و عملا در مدتی که وزارتخانه ورزش و جوانان تشکیل شد هیچ فعالیتی در حوزه جوانان در استان خوزستان صورت نمی گرفت و از مرداد ماه امسال که وزارخانه جدید تشکیل شد تاکنون عملا امور جوانان استان در کما بود ولی امروز در حکمی از سوی  مدیر کل ورزش و جوانان  استان خوزستان، عباس نوری به سمت معاون امور جوانان این اداره کل  منصوب شد تا ساماندهی امور مربوط به جوانان را به دست بگیرد.

عباس نوری قبل از ادقام  وزارتخانه ها و تشکیل اداره کل ورزش و جوانان به مدت هشت ماه مدیریت و سرپرستی اداره کل امور جوانان استان خوزستان را برعهده داشت که با حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به سمت معاونت جوانان این اداره کل منصوب شد.

نوری پیش از این معاون  فرماندار گتوند و مشاور جوان فرمانداری شهرستان شوشتر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۸ دیماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد. هم ‌اکنون محمد عباسی وزیر این وزارتخانه است که در پنجم مردادماه ۱۳۹۰ به عنوان دومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد و در روز ۱۲ مرداد با ۱۶۸ رای موافق و ۶۱ مخالف و ۱۵ ممتنع رای اعتماد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد