سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

آخرین اخبار انتخاباتی ازخوزستان
خبرگزاری رسا ـ تعیین بیش از 570 شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس نهم در اهواز، عهده داری بیش از شش هزار نفر برای برگزاری انتخابات در دزفول و تعیین 142 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در آبادان مهم‌ترین اخبار انتخابات خوزستان است.


عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که 38 منطقه در اهواز برای برگزاری انتخابات مجلس نهم تعیین شدند، اظهار داشت: حضور مردم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی از جمله برگزاری انتخابات تلاش دشمنان نظام را به یأس و نا امیدی تبدیل کرده است.

وی گفت: تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس نهم باید در جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم، برگزاری انتخابات سالم و امانت داری از آرای مردم باشد.

این مقام مسوول در ادامه تصریح کرد: با توجه به گستردگی شهرستان اهواز 32 منطقه جهت برگزاری انتخابات در شهر اهواز، پنج منطقه در مسیرهای روستایی دهستان های بخش مرکزی شامل مسیرهای غیزانیه، اسماعیلیه، عنافچه، کوت عبدالله و الهایی و یک منطقه در بخش حمیدیه در نظر گرفته شده است.

فرماندار اهواز، اذعان داشت: 38 منطقه یاد شده برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در شهرستان اهواز ازسوی مسوولان ستاد انتخابات استان تعیین شده است.


پایان خبر - خبرگزاری رسا

570شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس نهم در اهواز تعیین شد
فدعمی گفت: برای تعیین محل شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه اهواز کار گروهی متشکل از هیات اجرایی و کارشناسان فرمانداری در حال بررسی مناطق انتخاباتی در خصوص تعیین وضعیت محل شعب اخذ رأی هستند. در صورت نیاز ، شعب ادوار گذشته جا به جا و در محل مناسب تری مستقر می شود.

رییس هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز افزود: در مناطقی که شعبه اخذ رای نداشته و با توجه به جمعیت ساکن نیاز به شعبه اخذ رای دارند شعب جدید جانمایی می شود.

فدعمی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهر و تعدد روستاها ، حدود 570شعبه در مناطق مختلف شهر و روستایی اهواز و حمیدیه پیش بینی شده است. وضعیت مکانی و شرایط فیزیکی شعب اخذ رای نیز در حوزه انتخابیه اهواز در حال بررسی است.

بیش از شش هزار نفر برگزاری انتخابات در دزفول را به عهده خواهند داشت

عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان این که بیش از شش هزار نفر برگزاری انتخابات در دزفول را به عهده خواهند داشت، تصریح کرد: این تعداد عوامل اجرایی در بخش های مختلف حفاظت، امنیت، انتظامی بازرسی، ستادی، اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در دزفول همکاری خواهند کرد.

این مقام مسؤول، بیان داشت: برای برگزاری انتخابات درشهرستان دزفول 350 خودرو سبک و دیگر تجهیزات رایانه ای از جمله چاپگر لیزری و دستگاه کارت خوان مورد نیاز بوده که انشاء الله با همکاری مسوولان و مدیران فراهم خواهند شد.

احسانی نیا با اشاره به آمادگی و فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات گفت: 288 صندوق اخذ رأی برای حوزه انتخابیه دزفول در نظر گرفته شده که از این تعداد 228 صندوق ثابت و 60 صندوق نیز سیار می باشندو 12 صندوق دیگر نیز برای برگزاری انتخابات در مناطق کوهستانی سخت گذر دزفول توسط بالگرد به این مناطق انتقال خواهند یافت.

142 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در آبادان تعیین شد

بهرام ایلخاص زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به این که 142 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در آبادان تعیین شده است، اظهار داشت: این تعداد شعب اخذ رای از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس در شهر آبادان و اروندکنار مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد صندوق رای بر اساس نیازها به صورت کارشناسی شده در آبادان و بخش اروندکنار تعیین شده است، گفت: در آبادان 86 شعبه ثابت و هفت شعبه سیار شهری و 13 شعبه ثابت و 19 شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است. در بخش اروندکنار نیز 12 صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برگزاری سی‌امین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشان از مردم‎سالاری دینی، دموکراسی، مردمی بودن و گواهی بر توانمندی بالا و اقتدار نظام و دولت است.

وی در پایان با اشاره به توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن برضد جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همه این توطئه‌ها برای این است که در انتخابات ما اخلال ایجاد کنند، اما با حضور باشکوه ملت ایران یک انتخابات سالم را برگزار می‌کنیم.

گفتنی است نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12اسفند ماه 1390 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./9465/پ202/ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد