سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
 آغاز بارش باران تا آخر هفته در خوزستان / بارندگی ضعیف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارندگی خفیف از فردا تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: بارش‌ها بسیار ضعیف خواهد بود.

خبرگزاری فارس: باران از فردا تا آخر هفته در خوزستان / بارندگی ضعیف است

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه‌های سیستم پرفشار شمالی طی امروز بر روی استان مسلط شده و باعث ریزش هوای سرد عرضهای شمالی و افت دما در آن خواهند شد.
وی افزود:  از فردا با نفوذ زبانه کم فشار جنوبی به همراه خط ناپایدار ضعیف لایه میانی جو مجددا تا آخر هفته جاری شاهد ابرناکی و بارندگی در سطح استان خواهیم بود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی مناطق درارتفاعات شرقی و شمالی و سواحل همراه با مه، مه رقیق یا غبارآلود گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
این مقام مسئول درباره شرایط آب و هوایی استان افزود: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با غبار یا مه و مه رقیق صحبگاهی خواهد بود.
وی تاکید کرد: جهت باد، غربی تا شمال غربی، سرعت باد، 10 تا 15 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 25 تا 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی افزود: در شبانه روز گذشته هندیجان با 25.8 و دهدز با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
دهملایی درباره شرایط دمایی در شهرستان اهواز تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 23 و حداقل به 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد