سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

خاطره ای از مخالفت رهبری با خرید موشک خارجی
الف - سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در مراسم سالگرد درگذشت سید علی علم الهدی جانشین این دفتر و همچنین سالروز شهادت شهدای هویزه که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، روایتی از خرید 12 فروند موشک پس از جنگ و واکنش رهبر معظم انقلاب به آن را مطرح کرد.
وی گفت: پس از جنگ مسؤولان به دنبال خرید موشک رفتند و با یکی از کشورها قرار داد بستند و خدمت آقا رسیدند و اعلام کردند که قرارداد خرید 12 فروند موشک را بسته ایم در این حین حضرت آقا به آنها فرمودند که نه، شما حق ندارید و آنها گفتند که حالا ما این قرار داد را بسته ایم و آنها را خریده ایم ولی حضرت آقا دوباره فرمودند نه، بروید یک فروند بیاورید و با مهندسی معکوس آن را بسازید.شیرازی گفت: این تدبیر حضرت آقا باعث شد ما امروز پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه موشکی داشته باشیم و آن کشوری که آن روز باما قرار داد بست الان نیازمند توانمندی ما در حوزه موشکی است.


نامه جدید سلیمی نمین
فارس - عباس سلیمی نمین درباره رسیدگی به اتهامات جاسبی نامه سرگشاده ای منتشر کرد.


کسب درآمد هنگفت داماد نوری زاد
ندای انقلاب - (ن.ف) داماد محمد نوری زاد هتاک بازی تراوین در ایران را سازماندهی کرده و این بازی در کشور ایران به طور کامل توسط وی خریداری شده است ودر آمد بادآورده ای را نصیب نامبرده کرده است!


مخالفت گسترده با ورود سلمان رشدی به هند
مهر- مسلمانان هند تأکید کردند با ورود «سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی به کشورشان موافقت نخواهند کرد.
کتاب موهن آیات شیطانی در هند ممنوع الچاپ است.


سرکرده گروهک تروریستی،کارشناس انتخابات شد!
جوان آنلاین - رحمان حاجی احمدی، سرکرده دست نشانده پ.ک.ک، مراد کارائیلان و جمیل بایک پس از ماهها سکوت و مصاحبه نکردن با رسانه ها، در برنامه ای که از تلویزیون پژاک (نوروز تی وی) پخش شد، تلاش کردند که خود را کارشناس مسائل انتخاباتی و دموکراسی نشان دهند.


مجوز بهخواننده لس آنجلسی در ایران صحت ندارد
اوج نیوز - سیدمحمد میرزمانی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعطای مجوز به حبیب خواننده ایرانی مقیم خارج صحت ندارد.


جرم یقه سفیدها از نظر احمد توکلی
باشگاه خبرنگاران - احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه هم اندیشی تخصصی دانشگاهیان و مدیران ارشد کشور که با موضوع «کالبدشکافی تقلب 3000 میلیارد تومانی و عوامل و تبعات رسوایی بانکی اخیر» در دانشکده اقتصاد دانشگاه شیراز برگزار شد ، گفت:جرم یقه سفیدها،غارت بدون خشم و سرقت اموال مردم بدون ورود به خانه آنهاست.


کاندیداتوری 4عضو اعتمادملی در انتخابات
جهان - محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از داوطلبی 4عضو شورای مرکزی این حزب در انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت: این افراد به عنوان داوطلب مستقل در انتخابات ثبت نام کرده اند.


حسنی مبارک به حج می رود!
فرارو - سوزان مبارک ،همسر دیکتاتور مصر با اشاره به دعوت رسمی عربستان برای اقامت دائمی خانواده مبارک در این کشور وعده داد که در نزدیکترین زمان ممکن به همراه همسرش عمره را در عربستان به جای آورد.


واکنش باهنر به ردصلاحیت نمایندگان منتقد دولت
خبر آنلاین - محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که از رد صلاحیت نمایندگان اصولگرای منتقد دولت متعجب بود در واکنش به اخباری درباره رد صلاحیت نمایندگان منتقد دولت آن را اقدامی تنگ نظرانه خواند.


بررسی سؤال از رئیس جمهور به تعویق افتاد
فارس - بررسی طرح سؤال از رئیس جمهور که در دستور کار جلسه امروز کمیسیون های امنیت ملی، عمران و برنامه و بودجه قرار داشت، به هفته آینده موکول شد.


زاکانی: دولت بی طرفی را رعایت کند
باشگاه خبرنگاران - علیرضا زاکانی،عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در واکنش به فعالیتهای برخی از تشکلهای خاص منتسب به دولت در آستانه انتخابات مجلس نهم،گفت: دولت نباید اجازه سوءاستفاده تبلیغاتی برخی جریانات را از نام دولت بدهد و به عنوان مجری برگزار کننده انتخابات با رعایت بی طرفی این مأموریت بزرگ را انجام دهد.


مهدی خزعلی مجدداً بازداشت شد
پارسینه - مهدی خزعلی، برای چندمین بار دستگیر شد.
وی در صفحه فیس بوکش از احضار خود خبر داده بود و سایت وی نیز از دو روز قبل از دسترس خارج شده است.


جوانفکر تکذیب کرد
رجا - علی اکبر جوانفکر با انتشار مطلبی تحت عنوان«من هم بازنشسته خواهم شد» در وبلاگ شخصی خود خبر بازنشستگی قریب الوقوع خود را تکذیب کرد.


قتل مرد ایرانی به دست پلیس کانادا
تابناک - یک ایرانی مهاجر توسط پلیس شهر مونترال کانادا کشته شد.این مرد 35ساله ایرانی که فرشاد محمدی نام داشت، پیش از این دوره طولانی ای را در زندان به سر برده و بعد از آزادی به اخراج از کانادا محکوم شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد