سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

برق اهواز در قطع درختان خودسر عمل می کند / خسارت 8.428.280.250 ریالی برق اهواز به فضای سبز / پیگیری حقوقی شهرداری درخصوص تخلف برق اهواز

شوشان: پیش از این گفتیم که شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خواب زمستانی سازمان پارک ها با تیغ برنده اره برقی به جان درختان سطح شهر اهواز افتاد و آنان را قلع و قمع کرد. پس از انتشار این مطلب در پایگاه خبری شوشان، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد و مقصر اصلی قطع درختان را برق اهواز دانست.

به گزارش شوشان ، در این توضیحات آمده است :  سازمان پارک ها و فضای سبز مکاتبات متعددی در خصوص هرس نادرست و قطع درختان و تخریب فضای سبز با شرکت توزیع نیروی برق اهواز انجام داده اما متاسفانه همچنان شاهد قطع درختان در روزهای تعطیل و شب هنگام دور از چشم نیروهای اجرایی شهرداری هستیم.

همچنین طی برگزاری جلساتی از سوی این سازمان با شرکت توزیع نیروی برق اهواز مقرر گردید: سالی یک بار شرکت توزیع نیروی برق با هماهنگی نمایندگان و ناظرین سازمان پارکها و فضای سبز در مناطق هشتگانه اقدام به هرس نمایند که لیست اسامی ناظرین مقیم فضای سبز به شرکت مذکور اعلام گردیده است اما همچنان این شرکت به صورت مستقل و بدون حضور و اطلاع ناظرین به کار خود ادامه می دهد به طوری که در این عمل ناشیانه تمام تاج درخت را از بین می برند و تنها تنه و چند شاخه بدون برگ از آن باقی می گذارند.

سازمان پارکها در قبال سرنوشت درختان موجود در شهر بی تفاوت نبوده و نخواهد بود و نه تنها با ارگان های دولتی بلکه با تمامی متخلفین اعم از (حقیقی و حقوقی) در این خصوص برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

همچنین لازم به ذکر است میزان خسارتهای وارده به فضای سبز از طرف شرکت توزیع نیروی برق اهواز به صورت دقیق محاسبه ( مبلغ 8.428.280.250 ریال) و از سوی فرمانداری اهواز به آن شرکت اعلام گردیده است و پیگیری حقوقی آن از سوی مراجع قانونی در حال انجام می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد