سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

کودکان خوزستانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان ملل شرکت کردند

خبرگزاری فارس: 20 عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با هدف حفظ محیط زیست به بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان ملل (UNEP) در تایلند ارسال کردند.

خبرگزاری فارس: کودکان خوزستانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان ملل شرکت کردند

ماهدخت فارسانی، کارشناس مسئول مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این آثار نقاشی توسط اعضای کانون در شهرهای بهبهان و آغاجاری کشیده شده و از میان 54 اثر رسیده از کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان به این مسابقه ارسال شده‌اند.
وی افزود: بچه‌ها در این نقاشی‌ها از آنچه که دوست دارند در محیط اطراف، جوامع، شهرها، جنگل‌ها، اقیانوس‌ها و اتمسفر ببینند یا نبینند به زبان نقاشی سخن گفته‌اند.
فارسانی عنوان کرد: بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی سازمان ملل متحد با موضوع «جوامع سبز» و تکنیک آزاد برای گروه سنی 6 تا 14 سال، در سال 2012 در کشور تایلند برگزار می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، مرکز آفرینش‌های هنری کانون در 52 مرکز استان خوزستان برنامه‌های هنری و آموزشی را برای اعضای کودک و نوجوان اجرا  می‌کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 30 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد