سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان خبر داد
اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات برای گازرسانی به مناطق خوزستان

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: 100 میلیارد تومان سهم تسهیلات گاز رسانی به مناطق خوزستان شد که برای تحقق این رقم در حال تلاش هستیم.

خبرگزاری فارس: اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات برای گازرسانی به مناطق خوزستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده برای گاز رسانی به مناطق مختلف خوزستان بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات از بانک مرکزی برای گاز رسانی به مناطق بی‌بهره از این نعمت در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در روزهای گذشته با جلسات برگزار شده در تهران موفق شدیم که از این سهم 35 میلیارد تومان را سهمیه بانک تجارت کنیم که از این رقم 10 میلیارد تومان در روزهای آینده پرداخت می‌شود و مابقی آن نیز در ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به تلاش‌های مجمع نمایندگان خوزستان درباره تحقق این تصمیم خاطرنشان کرد: برای تحقق این تصمیم در مجمع نمایندگان خوزستان جلسات مکرری برگزار شده است که از اعضای مجمع نمایندگان به دلیل پیگیری لحظه به لحظه این تصمیم باید تشکر کرد.
سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته به گاز رسانی در خوزستان توجه شایسته‌ای نشده است، عنوان کرد: در دولت‌های پیش از دولت نهم به خوزستان در بخش گازرسانی توجه شایسته‌ای نشده است و به این دلیل در این بخش در استان عقب‌ماندگی‌های بسیار زیادی وجود دارد.
نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش‌های بسیار زیادی از روستاها و شهرهای شهرستان‌های شوشتر و گتوند در سال‌های گذشته به نعمت گاز طبیعی مجهز شده‌اند که از این نظر باید از مسئولان استانی تشکر ویژه شود.
وی تاکید کرد: زیرساخت‌ها در استان خوزستان فراهم شده است و تامین گاز برای روستاهای خوزستان هزینه چندانی نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد