سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مالباختگان شرکت بازرگانی مفید به حق خود می رسند / صدور رای تا پایان دی ماه

به گزارش شوشان ، عبدالعالعلی زبیدی نیا اظهار داشت: در این پرونده مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی مفید به هویت ج.س متهم به اخلال در نظام اقتصادی، کلاهبرداری، جعل، استفاده از سند مجعول و صدور چک های بلامحل است. وی افزود: این پرونده بیش از 1500 شاکی دارد و رسیدگی به آن با استماع شکایت شکات و رسیدگی دلایل و اداعاهای طرفین و مواجهه حضوری شکات ومتهم به صورت ویژه در حال انجام است که در ماه جاری به این اتهامات رسیدگی و رای مقتضی در خصوص آن صادر می شود.

شوشان : بالاخره پس از ماه ها سردرگمی مالباختگان شرکت بازرگانی مفید و تاخیر مسئولین برای تعیین تکلیف این شرکت دیروز رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: رسیدگی به پرونده شرکت مفید که از 20 آذرماه امسال در شعبه 108 جزایی شهرستان اهواز و به ریاست یکی از قضات شایسته استان آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

این خبر هر چند دیر اما خبری خوشحال کننده برای مالباختگانی ست که گاه و بی گاه برای جلب توجه مسئولین مقابل استانداری تجمع می کردند تا به مشکلات شان رسیدگی شود.

شرکت بازرگانی مفید با سوءاستفاده از اعتماد مردم به عنوان کارآفرین نمونه و تبلیغات فریبنده، میلیاردها تومان از وجوه مردم را تحت عنوان شغل خانگی و فروش دستگاه لیف و اسکاچ به قیمت حدود 8 میلیون تومان و تضمین خرید ماهیانه یک میلیون دریافت کرده بود و پس از مدتی از انجام تعهدات خودداری و هزاران نفر از شهروندان را در وضعیت نامعلوم قرار داد.

شرکت بازرگانی مفید یکی از شرکت هایی بود که از سال 86 با مطرح نمودنِ شعارهایی همچون " طرح تولیدخانگی، کار آسان، سرمایه گذاری بدون دردسر " وارد عرصه ی تجارت و درآمدزایی شد؛ این شرکت فعالیت خود را در قالب طرح اشتغال خانگی آغاز کرد و از این طریق توانست نقدینگی مردم را جذب نماید .

 فاجعه بارترین بخشِ ماجرا این است که به اذعانِ قریب به اتفاق مالباختگان مدیرعاملِ این شرکت با استفاده از حرفه ای ترین عملیات روانی؛ اعتماد و باورهای پذیرفته شده افراد را مورد سوء استفاده قرار داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد