سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
تشکیل مه رقیق و کاهش ناپایداری برای خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل هواشناسی خوزستان از کاهش ناپایداری‌های موجود در استان و وجود مه رقیق در مناطقی از خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل مه رقیق و کاهش ناپایداری برای خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تاثیر زبانه کم فشار سطح زمین و خط ناپایدار لایه میانی جو همانگونه که اعلام شده بود، موجب بارش‌هایی به شکل پراکنده در استان شد.
وی تاکید کرد: با عبور سیستم بارشی یاد شده طی ساعات آینده الی اواخر وقت فردا انتظار کاهش ابر و ناپایداری در خوزستان وجود دارد.
وی افزود: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در جنوب شرق استان، در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار کاهش ابر و ناپایداری تدریجا از سمت غرب و وقوع مه یا مه رقیق در ارتفاعات شمال‌، شرق و همچنین مناطق ساحلی و مرکزی استان طی امشب الی اواسط وقت فردا وجود دارد‌.
دهملایی درباره وضعیت هوای خوزستان در ساعات آینده تاکید کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار و رعد برق و مه رقیق خواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت باد در استان افزود: جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد،10 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی خاطر‌نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 23.4 و دهدز با 6.6 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
مدیر‌کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در ساعات آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 23 و حداقل به 12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد