سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد
جمع‎آوری تمام گیرنده‎های ماهواره‎ای در آبادان / مردم خود به جمع‌‌آوری دیش‌هایشان اقدام کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح جمع‎آوری گیرنده‎های ماهواره‎ای در راستای سیاست‎های دولت و مجلس است.

خبرگزاری فارس: جمع‎آوری تمام گیرنده‎های ماهواره‎ای در آبادان / مردم خود به جمع‌‌آوری دیش‌هایشان اقدام کنند

احمد چنداز امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: استفاده از گیرنده‎های امواج ماهواره‎ای از ابتدا در کشور ما ممنوع بوده و ورود آن نیز به عنوان یک عمل خلاف قانون به شمار رفته‎است و ما در هیچ مقطعی شاهد نبودیم که استفاده از این دستگاه‎ها آزاد باشد.
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای سیاست‎های کلی دولت و مجلس شورای اسلامی مبنی براینکه ورود ماهواره به کشور به عنوان قاچاق تلقی می‎شود با ورود و استفاده آن به موجب قانون برخورد جدی کرده ‎است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به وجود شبکه‎های ماهواره‎ای متعدد خارجی تصریح کرد: این شبکه عمدتاً برنامه‎های ضد اخلاقی به ویژه برای مردم مسلمان ایران را به عنوان یک تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در دستور کار خود دارند که این دلیل عمده جمع‌آوری دستگاه‎های گیرنده ماهواره‎ای در کشور است.
چنداز ادامه داد: سیاست کلی ما در راستای حفظ حرمت‎ها و مقابله با این سلاح جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه طرح جمع‎آوری دستگاه‎های گیرنده ماهواره‎ای در چند مرحله انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: ما در مراحل اولیه طرح با استفاده از نفوذ رسانه‎ها از مردم خواستیم که خود نسبت به جمع‎آوری ماهواره‎ها از منازل اقدام کنند که ‌تعداد زیادی از شهروندان با نیروی انتظامی همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت: ما در مرحله دوم نسبت به جمع‎آوری دیش‎های آن‎دسته از شهروندان اقدام کردیم که در این زمینه همکاری کمتری را با نیروی انتظامی نشان داده و دیش‎های ماهواره‎ای خود را  در منظر دید عموم قرار می‌دادند.
چنداز افزود: این طرح همچنان ادامه دارد و مأموران نیروی انتظامی نه تنها در آبادان که در سراسر کشور همواره در زمینه جمع‎آوری دیش‎های ماهواره فعالیت می‎کنند.
وی در پایان با بیان اینکه مردم شهرستان آبادان همواره در همه زمینه‎ها با نیروی انتظامی همکاری دارند، خاطرنشان کرد: از مردم خوب و فهیم آبادان می‎خواهیم که مانند گذشته به همکاری‎های خود با نیروی انتظامی ادامه داده و هم‎پای ما برای داشتن ایرانی پاک گام بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد