سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد
رعد و برق توام با ورزش باد برای خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از وجود رعد و برق و وزش باد‌های نسبتا شدید برای خوزستان در ساعات آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: رعد و برق توام با ورزش باد برای خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه کم فشار کماکان بر روی استان فعال بوده و باعث ابرناکی و رگبارهایی به شکل پراکنده و خفیف خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط جوی استان افزود: در لایه میانی جو نیز جریانات ناپایدار ضعیفی مشاهده می‌شود که این مهم باعث ناپایداری‌های خفیفی در استان می‌شود.
دهملایی خاطر نشان کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری بعضا همراه با رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره وضعیت هوای استان در ساعات آینده گفت: وضعیت هوا قسمتی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق گاهی همراه با مه رقیق پیش بینی‌ می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی سرعت باد، 10 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با 22.6 و ایذه با 2.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در ساعات آینده افزود: حداکثر دمای اهواز به 21 و حداقل به هشت درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد