سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

اعلام آمادگی طوایف عرب خوزستان برای شرکت در انتخابات

شوشان : با نزدیک شدن به ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طوایف و عشایر مختلف عرب استان خوزستان از آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات خبر دادند.به گزارش خبرنگار مهر، طوایف عرب خوزستان که همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده اند حامی انقلاب و ولایت هستند تاکنون در چندین مقطع وفاداری خود به آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت کرده اند.

این طوایف در روزهای پرتلاطم هشت سال جنگ تحمیلی، همانند مرزدارانی غیور، پا به پای رزمندگان اسلام از خاک و شرف این کشور دفاع و تا پای جان از انقلاب خود حمایت کردند که در این راه با افتخار چند صد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

طوایف عرب خوزستان همچنین در مقاطع تاریخی مختلف همانند برگزاری انتخابات که حضور پرشکوه مردم پای صندوقهای رای نیز همانند خاری در چشم دشمنان انقلاب بود نیز حضوری تاریخ ساز رقم زده اند و با لبیک به ندای ولایت، همیشه خلق کننده صحنه هایی پرشور از وفاداری به انقلاب و ولایت پای صندوقهای اخذ رای بوده اند.این بار نیز با نزدیک شدن به روزهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سران عشایر و طوایف عرب خوزستان از آمادگی کامل خود برای حضور در پای صندوقهای رای و نا امید کردن دشمنان خبر داده اند.

شیخ عادل سالمیان بزرگ خاندان طایفه خنافره یکی از افرادی است که از آمادگی افراد تحت بیرق این قبیله شاخص در خوزستان برای حضور در انتخابات خبر می دهد.

وی اظهار کرد: تمامی شیوخ طوایف عرب خوزستان با درک شرایط خاص این روزها از آمادگی کامل برای حضور در انتخابات برخوردار هستند و در این راه افراد طایفه خود را نیز به حضور جدی و بانشاط در انتخابات فراخوانده اند.سالمیان تصریح کرد: شرایط این انتخابات با سایر انتخابات دیگر فرق می کند زیرا دشمنان این انقلاب قصد سوء برداشت از هرگونه بی توجهی مردم به آن را دارند و در این راه وظیفه خود می دانیم همانند همیشه و با لبیک به ندای ولی فقیه، حضوری چشمگیر در انتخابات داشته باشیم.

شیخ طایفه خنافره عنوان کرد: از همه همزبانان خود و کل مردم خوزستان دعوت می کنم که با حضور پرشکوه پای صندوقهای رای، حماسه ای دیگر بیافرینند و نقشه های شوم و همیشگی دشمنان را نقش برآب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد