سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

ارشاد خوزستان رتبه اولی شد

شوشان : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب رتبه اول حوزه خبر و اطلاع رسانی این اداره کل  در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور بر اساس آخرین ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

 حجت الاسلام سید لطف الله سپهر با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میزان فعالیت‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها،‌ فعالیت روابط عمومی این اداره کل در این عرصه چشمگیر و قابل ملاحظه اعلام شده است.

وی افزود: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر اساس آخرین ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب 97 امتیاز از مجموع 100 امتیاز در تمام شاخص‌های تعداد خبر و کیفیت خبر مقام نخست را در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور کسب کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به کسب رتبه اول توسط این اداره کل برای سومین بار در حوزه اخبار و اطلاع رسانی تصریح کرد: روابط عمومی این اداره کل در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 89 موفق شد دوبار به عنوان نخست در حوزه اخبار و اطلاع رسانی دست پیدا کند و امسال در ارزیابی سه ماهه سوم سال توانست برای سومین بار به این مقام دست یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد