سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

در آیین قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره‌های ملی اعلام شد؛
برگزاری جشنواره ایلات و عشایر به مناسبت دهه فجر

فرهنگی و هنری  18/10/1390  11:47:50
9010-12780-5 کد خبر
RSS :: پرینت

آیین قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره‌های ملی با حضور مشاور معاون رییس جمهور  و مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا از خوزستان پرویز پورفرخی برگزاری این مراسم را بهانه‌ای برای تشکر از تلاش کارکنان میراث فرهنگی استان عنوان و اظهار کرد: تلاشگران میراث فرهنگی خوزستان با حداقل عده و عوده و با همت بلند خود مشکلات را به هیچ می‌گیرند و کار را به مقصد می‌رسانند و نتیجه این تلاش کاری است که در پیشانی استان قرار دارد و افتخاری است برای آن‌ها که خادم هستند که این جای تقدیر و تشکر ویژه دارد .

وی در ادامه افزود: از واح های مختلف اداره کل میراث فرهنگی خوزستان که در مناسبت‌های گوناگون و با تلاش خود این مطلوبیت و نگاه ویژه را به استان ایجاد کرده‌اند تشکر می‌کنم. این جمع شد‌ن‌های ما جنبه معنوی و همدلی دارد .

در این مراسم همچنین حضرتی، مشاور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور ،ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته فرهنگی استان خوزستان در ارگ آزادی تهران گفت: صنعتکاران و کارشناسان با یاری همه دست‌اندکاران و زحمت‌کشان عرصه فرهنگی، مدیران، معاونان و به نیابت از استان خود تمام توانمندی خود را برای به معرض نمایش قرار دادن ظرفیت‌های استان خود به کار بستند .

وی در پایان از برگزاری جشنواره ایلات و عشایر کشور در استان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: جشنواره ایلات و عشایر کشور با حضور 33 ایل از سرار کشور برگزار می‌گردد. در این جشنواره شرح زندگی یک ایل در 10 روز به نمایش گذاشته می‌شود و آداب و رسوم و نحوه زندگی و مراسم هر ایل در معرض نمایش قرار خواهد گرفت .

گفتنی است در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره‌های ملی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره هفته میراث فرهنگی در کاخ موزه گلستان، همایش شورای سیاست‌گذاری ثبت آثار ملی، جشنواره ملی فیلم مستند میراث نگاه، هفته فرهنگی خوزستان در ارگ آزادی و تیم فوتسال اداره کل میراث فرهنگی خوزستان تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد