سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تعلل و کوتاهی در شهرستان شدن بندر امام

شوشان : حجت الاسلام محسن فروغی رئیس شورای شهر بندر امام گفت : تعلل ، کوتاهی و احیانا کارشکنی در شهرستان شدن بندر امام ظلم به مردم است .

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی اظهار داشت : بندر امام خمینی (ره) شهری  که دارای نامی بزرگ می باشد زیرا  یکی از بزرگترین بنادر کشورمحسوب می شود  که  جمعیتی قریب به 90 هزار نفردارد  و دارای  چندین  اداره کل و دهها پتروشیمی است .              

 وی در بیان امکانات موجود در این شهر عنوان نمود: متاسفانه این شهرستان  امکانات بخش را دارد که این مسئله موجب بوجود آمدن مشکلات بسیاری شده است  است همچنین پاسخگو نبودن امکانات باعث شرمندگی مسئولین شهری شده  است .                                                                          

 حجت الاسلام محسن فروغی به دستور رئیس جمهور در خصوص ارتقاء این شهر به شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : در این موضوع  پی گیری های مطلوبی  صورت گرفته است ولی متاسفانه هنوز محقق نشده  و مردم محروم این شهربرای  تصویب و اعلام این روز مهم  روزشماری نموده  و همچنان امیدوارانه مراجعه و حق قانونی خود را از نمایندگان مطالبه می نمایند .

نماینده مردم در شورای شهر بندر امام گفت : بنده  معتقدم به تاخیر افتادن این مسئله حتی یک روز هم به زیان این شهر است و کسانی که در این امر کوتاهی یا تعلل یا احیانا کارشکنی کنند به مردم این شهر ظلم کرده و باید در محضر خدا جوابگو باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد