سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

رجوی آمریکا را مسؤول حفظ جان منافقین دانست
مهر- «مریم رجوی»، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در سخنانی، آمریکا را مسؤول حفظ جان اعضای این گروه تروریستی در عراق دانست.


شکایت مشایی از داود احمدی نژاد
فارس - اسفندیار رحیم مشایی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، از داود احمدی نژاد بازرس ویژه سابق رئیس جمهور به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کردند.


انحلال خانه سینما اهداف سیاسی دارد
فرارو- احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس، با انتقاد از تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر انحلال خانه سینما، گفت:اقدام دولت درباره خانه سینما در آستانه انتخابات، هدفهای سیاسی را دنبال می کند. توکلی همچنین از نقش احتمالی جریان انحرافی دراین اقدام دولت خبر داد.

 

متکی: اصلاح طلبان چراغ خاموش آمده اند
مهر- منوچهر متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: برخی با ارائه تحلیلهای غلط اظهار می دارند جبهه دوم خرداد در انتخابات نیامده، اما این تلقی درست و واقعی نیست، زیرا آنها با چراغ خاموش آمده اند و به اصطلاح با مهره های سفید لیست خواهند داد.

 

سقای بی ریا از جامعه مدرسین استعفا کرد
خبرآنلاین - حجة الاسلام سقای بی ریا که برای نامزدی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از شهر تهران ثبت نام کرده است، از سمت خود در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استعفا کرد.

 

ولایتی ریاست دانشگاه آزاد را نپذیرفت
پانا- یک منبع آگاه گفت:علی اکبر ولایتی مشاورامور بین الملل مقام معظم رهبری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را نپذیرفت.


پخش نشریه مشکوک در نماز جمعه تهران
خبرگزاری دانشجو- روز جمعه گذشته و پس از برگزاری نماز جمعه تهران، تعدادی مجله با عنوان «هزاره سوم» که تاریخ انتشار آنها تابستان سال 1385 بوده است و در آن مباحثی چون جشن تیرگان و امرداد، موسیقی درمانی! و ... مطرح شده، در برخی خیابانهای اطراف نماز جمعه توزیع شد.


دشمن اصلی دولت جریان انحرافی است
باشگاه خبرنگاران - محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، گفت: دولت باید با اتخاذ تدابیر ویژه، از سوءاستفاده ابزاری جریان انحرافی از دولت جلوگیری کند؛ زیرا این جریانها دشمنان اصلی دولت و ملت هستند.

آقاتهرانی:تاریخ گرین کارت من تمام شده است
خبر آنلاین - مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در هرمزگان، گفت: گرین کارت من مربوط به زمان تحصیلم در کاناداست. وی افزود: بنده پس از شش ماه از اخذ مدرکم به ایران بازگشتم و هیچ دلبستگی به آن طرف ندارم.وی افزود: تاریخ گرین کارت بنده نیز تمام شده است.


احمدی نژاد می تواند نماینده اش را به مجلس بفرستد
الف - علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه رئیس جمهور در قالب طرح سؤال به کمیسیون متبوعش دعوت شده است، گفت: براساس قانون، رئیس جمهور می تواند در نشست بررسی سؤال حضور نداشته و نماینده اش را بفرستد.


بازداشت مجری یک شبکه ماهواره ای در تهران
پارسینه - مدیر و مجری یکی از شبکه های ماهواره ای که خود از برگزار کنندگان نمایشگاه نقاشی «ننه صنوبر» در تهران بود، با سوء استفاده از هنر یک هنرمند 70 ساله، قصد ایجاد ناآرامی و بهره برداری سیاسی در این نمایشگاه را داشت که این حرکت با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و بازداشت این مجری، خاتمه یافت.


بی بی سی دست به دامن آگهی شد
پارسینه - بی بی سی تراست (هیات امنای بی بی سی) موافقت کرده است که شبکه های رادیویی سرویس جهانی بی بی سی، برای نخستین بار آگهی پخش کنند.
این طرح در پی این درخواست دولت انگلیس عملی می شود که سرویس جهانی بی بی سی باید از طریق فعالیتهای اقتصادی تا سال مالی 2014/ 2013 سه میلیون پوند درآمد تولید کند.

 

پرونده سعید مرتضوی به جریان افتاد
قدس آنلاین - شعبه 15 دادسرای ویژه جرایم کارکنان دولت، به شکایت چندنفر از کسانی که سعید مرتضوی دادستان سابق تهران را به تخلف متهم کرده اند، رسیدگی می کند.


فرزند امام موسی صدر در راه لیبی
ایرنا- وزیر خارجه لبنان همراه با صدرالدین صدر،فرزند امام موسی صدر، برای پیگیری سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش، پنجشنبه آتی در صدر هیاتی بلندپایه به طرابلس سفر می کند.


محمود احمدی بیغش :بی اطلاعم
قانون - محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تأکید مجدد بر صحت اظهارات پیشین خود در مورد ارتباط علاءالدین بروجردی با پرونده تخلف سه هزار میلیارد تومانی، از شکایت یا عدم شکایت وی از خودش اظهار بی اطلاعی کرد.


کدام سیاستمدار حقوق بیشتری می گیرد؟
پانا - نخست وزیر سنگاپور بیشترین حقوق را بین سیاستمداران جهان دریافت می کند.
گفته می شود حقوق «لی هسین» سالانه بیش از 3 میلیون دلار سنگاپوری معادل 3/2 میلیون دلار آمریکایی است.


اعتراض به تبلیغات غیرواقعی یک نامزد مجلس
جهان- جمعی از کارکنان صنعت نفت به تبلیغات غیرواقعی یک نامزد انتخابات مجلس نهم اعتراض کردند.این نماینده مجلس چندی قبل گفته بود ایده اکتشاف و استخراج نفت و گاز دریای خزر، متعلق به مرحوم علی کردان است.


650 هزار عضو جنبش عدالت و مهرورزی!
مهرورزی آنلاین- دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی- که روز 5 شنبه در هتل پردیسان مشهد اعلام وجود کرد- با بیان اینکه این جنبش وابسته به هیچ جریانی نیست و زیر چتر بزرگ اصولگرایی به فعالیت خود ادامه می دهد گفت: ما با بیش از 650 هزار عضو قصد داریم و قصد تقسیم غنایم نداریم و در مسیر ولایت گام برمی داریم.
گفتنی است سعیدی در انتخابات 88 رئیس ستاد مردمی حامیان دکتر احمدی نژاد بوده است.


وحید یامین پور حرف زد
کاشف نیوز- مجری سابق برنامه «دیروز، امروز، فردا» طی سخنانی به شدت به انتقاد از صدا و سیما و مدیریت ضرغامی بر این سازمان پرداخت و مدعی شد که فراماسونرهایی که در این سازمان نفوذ کرده اند، دلیل حذف او بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد