سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

توزیع یک محصول خوراکی با پوشش ضد فرهنگی درخوزستان منع شد

به گزارش شنبه روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان خوزستان ،بسته بندی یکی از بستنی های پرفروش کشور که مغایر با شوونات و ارزش های اسلامی و انقلابی بود، نگرانی و واکنش های متعدد مردم متدین خوزستان و روحانیون را درپی داشت.
بر اساس این گزارش بستنی های مذکور با بسته بندی که بر روی آن تصویر زن و مردی نامناسب چاپ شده بود، بدون هیچ گونه مشکل و ممانعتی از سوی نهاد های مسوول، در سطح وسیعی از کشور توزیع می شد.
ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان خوزستان پس از دریافت گزارش هایی از سوی مردم متدین کلان شهر اهواز و بنابر مسوولیت فرهنگی خود در راستای حفظ و نشر ارزش های اسلامی و انقلابی و مبارزه جدی با منکرات و ناهنجاری ها، مورد مذکورکه مصداقی از جنگ نرم علیه ارزش ها می باشد را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد و با پیگیری های مستمر مراتب را به اطلاع نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور جهت پیگیری رسانید.
در ادامه این گزارش آمده است استانداری خوزستان پس از اطلاع از موضوع، دستورات لازم را به سازمان بازرگانی استان خوزستان جهت پیگیری و برخورد ابلاغ کرد.
سازمان بازرگانی استان خوزستان نیز طی جلسه ای فوری با هیات مدیره اتحادیه های بنکداران، اغذیه فروشان و خوار و بار فروشان و همچنین مجمع امور صنفی دستور منع خرید و فروش و همچنین جمع آوری بستنی های مذکور را در سطح استان خوزستان صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد