سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

باند "خشم شب" در چنگال پلیس؛
فرمانده انتظامی خبر داد:
دستگیری 17 سارق در اهواز

اجتماعی  17/10/1390  18:01:55
9010-10014-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: ماموران کلانتری 19 باند سارقان "خشم شب" را متلاشی و ضمن دستگیری 17 نفر از آنان، 35 فقره پرونده سرقت را مختومه کردند.

 

به گزارش ایسنای خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی افزایش سرقت‌های مشابه در سطح شهر اهواز، فرماندهی انتظامی شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داد.

 

وی افزود: ماموران کلانتری 19 اهواز پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از سارقان را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

 

سیدحقیقی ادامه داد: متمهان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به چندین فقره سرقت، همدستان خود را به پلیس معرفی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات منسجم 12 نفر از سارقان دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان اموالی مانند پنج دستگاه تلویزیون، انواع اسناد و مدارک متعلق به مالباختگان، مبلغ 82 هزار تومان وجه نقد تقلبی، سیم برق، پنج دستگاه ضبط خودرو و انواع لوازم منزل کشف شد.

 

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری قلابی افزود: سارقان که با تشکیل باندی معروف به خشم شب به سرقت شبانه اقدام می‌کردند، در بازجویی‌های فنی پلیس به 35 فقره سرقت منزل، مغازه، سیم برق، احشام، وجه نقد و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

 

سیدحقیقی تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع و لزوم شناسایی مالباختگان، تحقیقات از دستگیرشدگان همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد