سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

عضو شورای استان خوزستان:
شوراها آسیب‌شناسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی استان خوزستان گفت: آسیب‌شناسی عملکرد شوراهای شهر و بخش و شهرستان‌های کشور امری ضروری و مهم است.

خبرگزاری فارس: شوراها آسیب‌شناسی می‌شوند

فرامرز محمودی کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شوراها نهادهایی مردمی و برخاسته از مردم و جامعه هستند ولی برای بههود وضعیت آن‌ها باید آسیب‌شناسی این نهاد اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شورای عالی استان‌های کشور در سطح ایران در حال آسیب‌شناسی عملکرد شوراهای شهر و روستاست، افزود: برای بررسی عملکرد شوراهای شهر و روستا در سطح کشور در حال پرکردن فرم‌های مخصوصی هستیم که این فرم‌ها به مرکز برای بررسی ارسال می‌شود.
محمودی‌کوهی خاطرنشان کرد: برای بررسی بهتر شرایط در شوراهای کشور قرار شده است که این فرم‌ها در چهار محور در نظر گرفته شوند که از این چهار عنوان می‌توان به فرم ثبت، تجمیع، تنظیم فراوانی و ارائه راهکار‌ها و پیشنهادها اشاره کرد که همگی از ملزومات یک تحقیق جامه در این باره است.
این عضو شورا شهر شوشتر تاکید کرد: باید در این فرم‌ها نقاط ضعف و قوت به طور واضح مشخص شود و به این دلیل باید کوشید تا اطلاعات درج شده در این فرم‌ها کمترین انحراف از واقعیت را داشته باشد.
محمودی‌کوهی با تاکید بر اینکه این تحقیق باید چراغ راه برای آینده شوراهای کشور باشد، خاطرنشان کرد: باید برای رفع مشکلات موجود در وضعیت شوراهای شهر چاره‌اندیشی کرد و بهترین روش تحقیق میدانی و سرلوحه قرار دادن تجارب گران‌سنگ گذشته است.
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: باید با توجه به قانون شوراها و اختیارات موجود در وضعیت واقعی بر عملکرد شوراها اظهار نظر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد