سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

توسط اداره استاندارد
یک میلیون قالب آجر سوراخ‌دار در خوزستان توقیف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از توقیف یک میلیون قالب آجر رسی ماشینی سوراخ‌دار توکار باربر از یک کارخانه آجرسازی به دلیل رعایت نکردن استاندارد خبر داد.

خبرگزاری فارس: یک میلیون قالب آجر سوراخ‌دار در خوزستان توقیف شد

رضا دهدشتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: کارشناسان ساختمانی این اداره‌کل نسبت به توقیف یک میلیون قالب آجر رسی ماشینی سوراخ‌دار توکار باربر از کارخانه آجر ماشینی سید و 2 هزار و 264 عدد بلوک سقفی پلی استایرن از دو واحد تولیدی پیشرو بلوک و خانه گستران باغ فدک و هم‌چنین یک دستگاه بچینگ تولید بتن آماده به‌دلیل بی‌کیفیت بودن و عدم پیگیری مراحل استانداردسازی اقدام کردند.
وی افزود: واحدهای مذکور به‌دلیل رعایت نکردن استاندارد و تولید کالای غیراستاندارد به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
دهدشتی‌زاده تصریح کرد: بخش ساختمانی استاندارد خوزستان در راستای استانداردسازی فرآورده‌های ساختمانی طی ماه‌جاری حدود 30 مورد از واحدهای تولیدکننده مصالح ساختمانی بازدید کرده و 40 مورد نمونه‌برداری از فرآورده‌های ساختمانی انجام داده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: در این بازدیدها یک واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه استاندارد محصولات بلوک سقفی پلی استایرن نوع SD شد هم‌چنین با توجه به پایان اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری سه واحد تولیدی، پروانه‌های استاندارد این واحدها پس از مطابقت مجدد با شرایط استاندارد تمدید شد.
وی تاکید کرد: تولید و عرضه مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت یکی از ضروریات ارتقای کیفیت ساخت و سازها، ایمنی مردم و افزایش طول‌عمر مفید ساختمان‌هاست که مورد تاکید و توافق تمامی اعضای کمیته فنی در استان خوزستان است.
دهدشتی‌زاده تفاهمنامه همکاری بین اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را یادآور شد و گفت: این تفاهمنامه در راستای اجرای قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و به‌منظور اجرای هرچه بهتر استانداردهای مواد و مصالح مورد مصرف در صنعت ساختمان، با هدف ارتقای کیفیت تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی و هم‌چنین ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفی تولیدات صنعت ساختمان استان به‌منظور حمایت از تولیدات داخل استان و خرید از تولید کنندگان استانی به منظور حصول اطمینان از کیفیت ساخت و سازهای موجود در استان خوزستان منعقد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد