سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان:
آسمان خوزستان تا یکشنبه ابری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل هواشناسی خوزستان گفت: آسمان خوزستان تا پایان وقت روز یکشنبه هفته‌جاری ابری خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آسمان خوزستان تا یکشنبه ابری است

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: زبانه کم فشار جنوب غربی در سطح زمین به همراه خط ناپایدار ضعیف لایه میانی جو از اواسط وقت روز جمعه استان را تحت تاثیر خود قرار داده و موجب ابرناکی و بعضا رگبارهای خفیفی در آن شده است که انتظار تداوم آن تا فردا یکشنبه نیز وجود دارد.
وی افزود: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری بعضا تمام ابری به همراه رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق، گاهی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به وضعیت هوای استان تاکید کرد: وضعیت هوا، قسمتی تا تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
دهملایی با اشاره به نقشه‌های فشاری تهیه شده در این اداره کل درباره شرایط باد در استان افزود: جهت باد، جنوب غربی تا جنوب شرقی، سرعت باد، 15 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط دمایی در خوزستان تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 22.6 و دهدز با 6 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
مدیر‌کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده افزود: حداکثر دمای اهواز به 21 و حداقل به 12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد