سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد
تردد خودروهای منطقه آزاد در سراسر خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: محدوده ترافیکی خودروهای منطقه آزاد اروند باید به سراسر خوزستان افزایش یابد.

خبرگزاری فارس: تردد خودروهای منطقه آزاد در سراسر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر نظر حسین‌زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: هیئت دولت در هفته گذشته محدوده ترافیکی خودروهای وارداتی از طریق منطقه آزاد اروند را از محدوده 40 کیلومتری شهر آبادان به 120 کیلومتر افزایش داده است اما بهتر آن است که این محدوده ترددی تا حد مرزهای خوزستان گسترش یابد.
وی افزود: استان خوزستان در دوران دفاع مقدس در سال‌های بمباران‌های بسیار سخت به قول امام خمینی(ره) دین خود را به اسلام ادا کرده است و شایسته است که این استان از مزایای ویژه‌ای برای استفاده از این خودروها برخوردار باشد و در این باره باید پیگیری‌هایی آغاز شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان‌های شوشتر و شوش نیز از قطب‌های گردشگری استان خوزستان به حساب می‌آیند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شوشتر و شوش دارای آثار تاریخی ثبت شده جهانی هستند و  بیش از 70 درصد آثار ملی ثبت شده تاریخی استان در این دو شهرستان وجود دارد و پیشنهاد می‌شود که امکان تردد خودروهای وارداتی گردشگران به این شهرستان‌ها فراهم شود.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه باید در این باره نامه‌نگاری انجام شود، تاکید کرد: باید با استانداری خوزستان در این باره مکاتبه شود تا در سفر آتی هیئت دولت به خوزستان این محدودیت برداشته و همه مردم استان امکان برخورداری و استفاده از این مزیت را داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: شهرستان شوشتر در ماه‌های گذشته سرعت بسیار زیادی در پروژه‌های عمرانی را شاهد بوده و رضایت‌مندی نسبی در مردم از این نظر ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه اعتبار بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر نیز به پایان رسیده است، افزود: پیمانکار این پروژه تعهدات خود را اجرایی کرده و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه به پایان رسیده است و باید برای ادامه دار شدن این پروژه مردم مشارکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد