سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ویژه

نگاهی به ویترین روزانه مشرق
معاون وزیرعلوم و رئیس منطقه 13دانشگاه آزاد اسلامی درهمایش روسای منطقه 13دانشگاه آزاد درمراغه گفت: در سایه رشد و توسعه دانشگاه‌ها پس از انقلاب هم اکنون  به  جای دانشجویان، دانشگاه‌ها دنبال دانشجو هستند.
 
 
 
یک زن دیده​بان لشکر مردان رزمنده
فاطمه‌ سادات نواب‌صفوی، از زنان حاضر در دوران دفاع مقدس بود که فعالیت‌های مختلف در عرصه دفاع مقدس انجام داد از عکس‌برداری و خبرنگاری گرفته تا ‌ فعالیت‌ چریکی، دیده‌بانی، امداد و نجات. او فرزند شهید سید‌مجتبی نواب‌صفوی از مبارزان جمعیت فداییان اسلام است که در عملیات آزادسازی خرمشهر در سال 61 به عنوان تنها زن رزمنده دوشادوش مردان به مبارزه پرداخت.
 
فیلم توقیفی گلشیفته در شبکه خانگی!
دومین تجربه بازیگری سینمایی گلشیفته فراهانی با نام «هفت پرده» بعد از حدودا ده سال توقیف، وارد شبکه نمایش خانگی شده است.
 
نظر آیت الله بهجت درباره جزیره خضراء اخیرا کتابى نوشته شده درباره مثلث برمودا که مولف در آن سعى کرده که اثبات کند جزیره خضرائى که در روایت دارد که در آن جا با امام زمان(عج)ملاقات شده،همان مثلث برمودا است.
 

 
هاشمی به اصلاح طلبان چه گفت؟
بادامچیان گفت: یک عده هم می‌گویند می‌خواهند در این مملکت زندگی کنند و به دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رفتند که شما کاری بکنید ما حتما در صحنه باشیم. آقای هاشمی هم خیلی صریح به آنها گفت که این حرفها چیست که شما می‌زنید؟ بالاخره می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید یا نه؟ اگر می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید طبق قانون اساسی زندگی کنید و از این قانون اساسی بهتر هم نصیب شما نمی‌شود. در مورد اصل ولایت و ولی فقیه هم از مقام معظم رهبری بهتر پیدا نمی‌شود. بالاخره این مردم هم طرفدار قانون اساسی و قرآن و ولایت هستند. ول کنید و بروید خودتان را از این ملت اینقدر دور نکنید.

تشییع پیکر حاج ذبیح‌الله بخشی در کرج
با حضور مردم حزب الله و همیشه در صحن استان البرز پیش از ظهر امروز پیکر پیر انقلاب ذبیح الله بخشی در کرج تشییع شد.

آماری از دسترسی به اینترنت در کشور در سال 1389 از مجموع 20.3 میلیون خانوار کشور، 4.3 میلیون خانوار (21.4درصد)، در محل سکونت به اینترنت دسترسی داشته‌اند. این سهم برای خانوارهای شهری کشور 27.3 درصد و برای خانوار‌های روستایی کشور 4.9 درصد بوده است.
 
پیام تسلیتی متفاوت برای "حاجی‌بخشی"
دانشجویان دانشگاه تهران با صدور پیامی درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی را تسلیت گفتند.
 
یک گروه سوری که تاکنون ناشناس بوده است مسئولیت ربودن شهروندان ایران در سوریه را بر عهده گرفت.این گروه که خود را «جنبش مقابله با گسترش تشیع در سوریه» معرفی کرده است با صدور بیانیه ای مسئولیت ربودن ٥ شهروند ایران در سوریه را بر عهده گرفت.
 
عکس/احمدزاده همچنان رئیس میراث‌فرهنگی است
در حالی که یک روز از صدور حکم رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردی می‌گذرد ، خبرگزاری این سازمان هنوز خبر این انتصاب را منعکس نکرده و خبر انتصاب سرپرست حراست توسط احمدزاده کرمانی به عنوان خبر اول این رسانه دیده می شود.
 
علت وجود دلالی در فوتبال از دید کفاشیان
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور دلالان در فوتبال گفت: اطلاعات کم و نظارت پایین سبب رواج دلالی در فوتبال می‌شود که اگر نظارت بیشتر شود وجود دلال نیز کمتر خواهد شد.
 
شیخ‌سلفی‌مصری: تقلب در انتخابات جایز است یک شیخ سلفی در مصر با بیان اینکه قانون اساسی (در مصر) چهارپایی است که (سیاستمداران) از آن سواری می‌گیرند، تقلب در انتخابات را جایز دانست.
 
کشف مقبره 5 هزار ساله "افراسیاب"
باستانشناسان موفق شدند مقبره بزرگ پنج هزار ساله ای را در شهر مرو ترکمنستان کشف کنند که احتمالاً متعلق به افراسیاب است.
 
کواکبیان:برای کسب150 کرسی تلاش می کنیم
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت:در صورت تائید صلاحیت شورای نگهبان می توانیم کسب 150 کرسی مجلس را در اختیار بگیریم؛ لذا به طور قطع در سراسر کشور لیست انتخاباتی مشترک ارائه خواهیم داد.
 
ثبت‌ملی درختی که درعاشورا خون گریه می‌کند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: چنار کهنسال زرآباد در منطقه الموت قزوین در فهرست ملی میراث طبیعی کشور به ثبت رسید.
 
کدام نمایندگان مجلس هشتم ثبت نام نکردند؟
مصطفی محمدنجار در ارائه آمار نهایی از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس نهم، اعلام کرد که 260 نفر از نمایندگان کنونی مجلس ثبت نام کرده‌اند.با احتساب حضور 287 نماینده در مجلس نهم، می‌توان معنی سخنان وزیر کشور را عدم ثبت نام 27 نماینده در انتخابات آتی دانست. آماری که سخنگوی هیات رئیسه آن را دقیق نمی‌داند.
 
همه شکایت‌های «مجلس» از «دولت»
گویا تخلفات برخی نهادهای اجرایی در اجرای صحیح قوانین کشوری پایانی ندارد و مجلس شورای اسلامی به عنوان تنها نهاد نظارتی باید هر روز گزارش و شکایتی جدید در برابر این کوتاهی مجلس به قوه قضائیه ارائه دهد.
هیج زائر ایرانی در انفجار کاظمین آسیب ندید
مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار امروز کاظمین به هیچ یک از زائران کشورمان آسیبی وارد نشده است.
 
پیام رهبری درپی درگذشت پیر دلاور جبهه‌ها در پی درگذشت حاج ذبیح الله بخشی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت این پیر دلاور جبهه‌های جهاد را تسلیت گفتند.
 



 در آینده‌ای نزدیک به مصر اعزام زائر داریم
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در آینده‌ای نزدیک به مصر اعزام زائر داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد