سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری

خواننده معروف کشور در دادگاه اهواز / شکایت از محسن یگانه

شوشان: محسن یگانه خواننده جوان، محبوب و سرشناس کشور صبح روز چهارشنبه برای رسیدگی به شکایتی که از او شده بود در شعبه ششم حقوقی دادگستری اهواز حضور یافت.

از قرار معلوم ، بر طبق قراردادی که سال 1388 با مدیر برنامه های این خواننده بسته شده بود محسن یگانه می بایست در 30 و 31  فروردین ماه سال 1389 کنسرتی در کلانشهر اهواز بر گزار کند. مبلغ این قرارداد برای اجرای 2 شب برنامه 18 میلیون تومان بوده است.

در یکی از بندهای این قرارداد ذکر شده است که  محسن یگانه تا فروردین ماه سال 1389 نباید هیچ کنسرتی در اهواز برگزار نماید اما برخلاف این بند از قرارداد ، این خواننده در اسفندماه سال 1388  قراردادی دیگر منعقد و در اهواز کنسرتی برگزار می نماید.

شاکی این پرونده در گفت و گویی به خبرنگار شوشان گفت: مدیر برنامه های محسن یگانه با وکالتنامه ثبتی از ایشان برای عقد قرارداد با ما به توافق رسید و قرار بر آن شد تا قبل از اجرای این کنسرت هیچ برنامه دیگری در اهواز نداشته باشند.

محسن تقی نژاد با اشاره به اینکه محسن یگانه به این بند از قرارداد عمل نکرده و در اسفندماه سال 1388 به اجرای کنسرت در اهواز پرداخته است گفت: محسن یگانه می گوید این قرارداد توسط مدیر برنامه های سابق ام بسته شده و او باید پاسخگو باشد !

وی در ادامه گفت : هر چند این خواننده راضی شده است که مبلغ شش میلیون تومان از قرارداد را به ما برگرداند اما موضوع اصلی خسارت های مادی و معنوی است که بر ما وارد شده است. این پول قرض نبوده که اکنون به این شکل بخواهد پس داده شود.

وکیل محسن یگانه نیز  در گفتگویی به خبرنگار شوشان گفت: موکل من در این موضوع هیچ گونه دخالتی نداشته و طرف اصلی شاکی مدیر برنامه های سابق این خواننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد