سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تصادف خونین در جاده آبادان / پاس‌کاری مسئولان برای اطلاع‌رسانی

شوشان : ظهر امروز برخورد وانت بار و یک دستگاه مینی‌بوس در محور آبادان ـ اروندکنار، 16 زخمی برجا گذاشت.

این سانحه براثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت نیسان با مینی‌بوس در کیلومتر 15 این محور روی داد. پلیس راه آبادان دلیل این تصادف را انحراف به چپ خودروی نیسان اعلام کرد.

در این حال رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از انتقال هشت مجروح این حادثه به اورژانس این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: به‌جز یک کودک خردسال که به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شد حال عمومی بقیه مجروحان خوب است.

فرشید بهشتی خاطرنشان کرد: بقیه مجروحان نیز توسط آمبولانس‌های اورژانس اعزامی به محل حادثه، برای مداوا به بیمارستان شرکت نفت اعزام شدند.

با وجود پیگیری مکرر خبرنگاران فارس و تماس‌های متعدد هیچ از ارگان‌های ذیربط اطلاع دقیقی از این حادثه و اسامی مجروحان را ارائه ندادند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آبادان نیز قرار بود در ساعت پایانی وقت اداری به شکل مکتوب در این زمینه اطلاع‌رسانی کند که این موضوع در حد وعده باقی ماند.

پاس‌کاری مسئولان در زمان بروز حوادث اینچنینی و سلب مسئولیت از خود به یک رویه نادرست تبدیل شده است. مسیر اروندکنار ـ آبادان در یک سال گذشته تلفات زیاد جانی را بر اثر تصادفات مکرر بر جای گذاشته است. این جاده بدلیل غیر استاندارد بودن همواره با خطر تصادف خودروهای عبوری مواجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد