سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

گرفتاری های سازمان یتیم مانده خوزستان

شوشان : سازمان صنایع و معادن خوزستان که بیش از یکماه است که از نبود رییس رنج می برد این روزها با گرفتاری های جدیدی دست و پنجه نرم می کند. ماجرا از این قرار است که 20 روزی می شود که ماموریت های خارج از اهواز در این سازمان لغو شده و معاونین این سازمان بدلیل نداشتن رئیس قادر نیستند به راحتی به نیروهای خود ماموریت بدهند.

اکثر تلفن های این سازمان نیز قطع شده و معاونین سازمان بدلیل نداشتن رئیس قادر نیستند اسناد مالی را تائید کنند که همین امر موجب شده است سیستم کاری در سازمان صنایع و معادن مختل شود.

همچنین وضعیت تنخواه گردان این سازمان بزرگ صنعتی نیز مبهم است و حتی خودروهای در اختیار مدیران این سازمان نیز دچار مشکلات سوخت شده اند. باید دید مسئولان این وزارتخانه تا کی می توانند این وضعیت را تحمل کنند و همچنان در انتصاب رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان تعلل کنند.

خارج از مشکلات نام برده شده ، باید بلاتکلیفی صنعتگران استان و عدم اجرای مصوبات هیات دولت در این حوزه و عدم اجرای تعهدات این سازمان در قبال استان نظیر تعهد اشتغال زایی ، معرفی واحدهای صنعتی به بانک ها جهت ارائه تسهیلات و ده ها وظیفه دیگر این سازمان در وضعیت نابسامانی به سر می برد. کسی نیست این سوال را پاسخ دهد که در سازمان صنایع و معادن خوزستان  چه خبر است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد