سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

انتقال آب کارون به فلات مرکزی این بار از زبان معاون اول رییس جمهور !

شوشان: معاون اول رئیس جمهور استان یزد را یکی از استانهای با اهمیت کشور خواند و تاکید کرد: باید برای انتقال آب به این استان و تامین آب شرب و آب مورد نیاز صنعت آن به طور جدی تلاش شود. شایان ذکر است که انتقال آب به یزد و کرمان جزو طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران از سرچشمه های کارون در رشته کوه های زاگرس است.

به گزارش شوشان ، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکل خشکسالی و عدم برخورداری از آب کافی در استان یزد گفت: باید در اسرع وقت و به هر طریق ممکن موضوع انتقال آب به استان یزد عملیاتی شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی در جلسه بررسی مشکلات استان یزد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم کشور موضوع انتقال آب به استان‌هایی است که از آب کافی برخوردار نیستند.

معاون اول رئیس جمهور استان یزد را یکی از استانهای با اهمیت کشور خواند و تاکید کرد: باید برای انتقال آب به این استان و تامین آب شرب و آب مورد نیاز صنعت آن به طور جدی تلاش شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: برخی از استانها همچون یزد و کرمان متحمل خسارت‌های فراوان ناشی از خشکسالی شده اند که از وزارت نیرو انتظار می رود توجه بیشتری را به این موضوع معطوف نماید.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو از ظرفیت‌های فراوان فنی و علمی برخوردار است بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت تامین آب استان‌هایی که از آب کافی محروم هستند تاکید کرد.

در این جلسه استاندار یزد گزارشی از وضعیت استان و مشکلات موجود ارائه و پیشنهادات و درخواست‌های استان را مطرح نمود. انتقال آب به استان یزد، معادن سنگ آهن و همچنین مشکلات کارخانه فولاد میبد از جمله موضوعاتی بودند که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برای حل مشکلات مربوطه تصمیماتی نیز اتخاذ شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد