سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

از توسعه صندوق ملی؛
اعتبار خرید هواپیما برای خوزستان تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از توسعه خطوط هواپیمایی این استان و تخصیص اعتبار برای خرید هواپیما از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعتبار خرید هواپیما برای خوزستان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سید جعفر حجازی در جلسه کارگروه سرمایه گذاری استان، از برگزاری نشستی در تهران با حضور نمایندگان وزارت راه به منظور بررسی جوانب و برقراری پروازهایی برای صادرات و حمل و نقل هوایی تولیدات گل و گیاه خبر داد و گفت: در حال مذاکره با هواپیمایی نفت و چند شرکت هواپیمایی دیگر هستیم تا بتوانیم در بخش حمل و نقل مسافر نیز ناوگان استان را ساماندهی و توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه در صورت عدم توافق با این شرکت‌های هواپیمایی یک شرکت هوایی خوزستانی تاسیس خواهیم کرد تاکید کرد: وام های حمایتی از صندوق توسعه ملی برای خرید هواپیماهای بوئینگ روسی اختصاص می‌یابد. این هواپیماها برای نخستین بار به کشور ما فروخته خواهند شد.
حجازی همچنین گفت: با توجه به اینکه از همکاری خوب بانک‌ها در استان برخوردار نبودیم و در این بخش در رتبه 31 کشور قرار داریم، میزان بیکاری بر اساس سرشماری سال 90 از 16.5 به 9.3 درصد رسیده است که بیشترین سهم را در این موضوع سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان که در چند سال اخیر صورت گرفته به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بلندترین گامی که در خوزستان برداشته شده، گذار از بخش دولتی به خصوصی‌سازی بوده است چرا که شرایط خوزستان با استان‌هایی نظیر اصفهان که فرهنگ بازار و خصوصی سازی در آنها از گذشته حاکم بوده، تفاوت دارد.
رییس شورای سرمایه‌گذاری استان با یادآوری اتمام مراحل احداث ساختمان حمایت از سرمایه‌گذاری خوزستان در خیابان 14 غربی کیانپارس و افتتاح آن از هفته آینده از همه مدیران ذیربط با امر سرمایه‌گذاری خواست تا برای استقرار دائمی در پنجره واحد نمایندگانی در حد مدیر و با اختیار تام برگزینند.
حجازی از دیگر بخش‌های این ساختمان کلاس‌های آموزشی و قسمت بورس را علاوه بر پنجره واحد بر شمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد