سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

 خرمشهر رتبه دوم کشف مواد مخدردرخوزستان را کسب کرد 

 خرمشهر- فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر گفت: شهرستان خرمشهر رتبه دوم در کشف مواد مخدر در سطح خوزستان را کسب کرد

 

سرهنگ 'حسین عزیزی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کاهش 19 درصدی جرایم و افزایش 78 درصدی کشفیات مواد مخدر در خرمشهر در 9 ماهه امسال خبر داد.
وی اضافه کرد: در مجموع بیش از 60 درصد جرایم و سرقت ها به صورت خرد بوده و 40 درصد نسبتا قابل اهمیت است.
عزیزی میزان مواد مخدر کشف شده در سال جاری را 123 کیلوگرم مواد مخدر عنوان کرد و افزود: در این رابطه 62 نفر توزیع کننده و خرده فروش ، 273 نفر حمل کننده مواد مخدر و 73 معتاد دستگیر و برای اجرای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر با اشاره به جرایم سرقت گفت: درصد کمی از افرادی که به جرم سرقت در خرمشهر دستگیر می شوند از شهرستان خرمشهر هستند.
سرهنگ عزیزی افزود: 85 درصد سارقین معتاد هستند و 93 درصد آنها شغل ثابت ندارند.
وی پرونده های تشکیل شده برای سارقین دستگیر شده در خرمشهر را یک هزار و 36 فقره عنوان کرد و افزود: 50 درصد این سارقین مجرد و 49 درصد آنها بین 15 الی 24 سن دارند و 48 درصد آنها 40 سال به بالا سن دارند.
فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر اظهار داشت: این آمار زنگ خطری است در این شهرستان بوده و مسوولان سازمان های ذیربط باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.
سرهنگ عزیزی افزود: نیروی انتظامی با توجه به اقدامات پیشگیرانه اقدام به تقویت ناوگان خودرویی، راه اندازی گشت های نامحسوس در مناطق مختلف بخصوص در مناطق آلوده در جهت جلوگیری از وقوع جرم به طور شبانه روزی در خدمت مردم است.
وی ادامه داد: خوشبختانه امسال درگیری مسلحانه نداشتیم و هم اینک امنیت خوبی برقرار بوده و این امر مرهون تعامل بین نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان خرمشهر بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد