سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

چهار نفر از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در اهواز جان سالم به در بردند
اجتماعی  7/10/1390  13:48:15
9010-4881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

یک واحد مسکونی در منطقه زیتون اهواز طعمه حریق شد.

به گزارش ایسنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ساعت هفت و 26 دقیقه ششم دی ماه با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تماس و اعلام شد که از پنجره یک واحد مسکونی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در مجتمع سهیل واقع در زیتون اهواز، دود شدید در حال خارج شدن است.

بلافاصله سه دستگاه خودرو اطفاحریق از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام و پس از گذشت چهار دقیقه، راس ساعت هفت و 30 دقیقه در محل حاضر و اقدام به اطفاحریق و عملیات نجات نمودند و هم‌زمان با تماس رادیویی فرمانده وقت با ستاد فرماندهی از دو ایستگاه هم‌جوار نیرو و خودرو کمکی به محل اعزام شد،

نیروهای آتش‌نشان از دو جبهه به کمک حبس شدگان در منزل شتافتند و با استفاده از خودروی نردبام از پنجره مشرف به خیابان و همچنین از درون مجتمع با به کارگیری دستگاه‌های جک هیدرولیک اقدام به بازکردن درب ضد سرقت واحد مسکونی کردند و اعضا خانواده را که چهار نفر بودند به خارج از ساختمان انتقال و توسط اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شدند.

با تلاش ماموران از گسترش و سرایت آتش به سایر واحدهای مجتمع جلوگیری به عمل آمد. در این عملیات جمعا هفت دستگاه از انواع خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی به همراه 21 نیرو حاضر بودند.

در این عملیات یک نفر از پرسنل سازمان دچار سوختگی و مصدومیت شد که باوجود جراحت‌های وارده راضی به ترک محل حادثه نشد و تا پایان عملیات اطفا به انجام وظیفه پرداخت. این پرسنل سازمان پس از اتمام عملیات توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد