سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات و اطلاعات:
توزیع تجهیزات رادیویی غیرمجاز در خوزستان کاهش یافته است

اقتصادی  7/10/1390  14:21:58
9010-3074-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرکل حقوقی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و اطلاعات گفت: توزیع تجهیزات رادیویی و تلفن‌های بی‌سیم خانگی غیرمجاز در استان خوزستان نسبت به گذشته کاهش یافته و نسبت به استان‌های دیگر وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان– حسن مهدوی در مراسم امحاء تجهیزات رادیویی و تلفن‌های بی‌سیم خانگی غیرمجاز مکشوفه که صبح امروز( چهارشنبه، 7 د‌ی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: باید در حوزه ارتباطات رادیویی اطلاع‌رسانی شود تا مردم با دستگاه‌های غیرمجاز آشنا شوند و از آن‌ها استفاده نکنند؛ پیشگیری از توزیع این وسایل بسیار بهتر از امحاء آن‌هاست و امیدواریم از این پس مراسم‌های این چنین در استان نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که بیشتر این وسایل به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و باید از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری شود، تصریح کرد: برای افرادی که می‌خواهند شبکه‌های رادیویی ایجاد کنند در قانون پیش‌بینی‌هایی شده است. وزارت فن‌آوری اطلاعات به وسیله سازمان تنظیم مقررات مجوز ایجاد این شبکه‌ها را صادر می‌کند. افرادی نیز که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید پروانه‌های لازم برای کار را با مراجعه به سازمان کسب کنند؛ در پروانه صادر شده تمام مشخصات باند بیان می‌شود و هر کس موظف است در حوزه این باند فعالیت داشته باشد.

مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و اطلاعات افزود: یک کمیسیون تنظیم مقررات نیز ایجاد شده است که رییس این کمیسیون وزیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است؛ در این کمیسیون برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رسیدگی به مسایل مربوط به ارتباطات انجام می‌شود و مجوزهای لازم برای توزیع‌کنندگان این وسایل نیز توسط این کمیسیون صادر می‌شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان توزیع تجهیزات رادیویی غیرمجاز نسبت به گذشته بسیار کاهش داشته است و با اطلاع‌رسانی انجام شده مردم نیز تقاضای کمتری دارند. با توجه به مرزی بودن این استان وضعیت آن نسبت به استان‌های دیگر مطلوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد