سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی دو عملیات جداگانه از دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان، بیش از پنج تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.به گزارش مهر، سردار سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، بیان داشت: از حدود 25 روز قبل مطلع شدیم که یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انجام فعالیت هایی در استان دارند که با انجام کارهای اطلاعاتی سرانجام این باند چهار روز قبل شناسایی و حدود یک تن و 300 کیلو مواد مخدرازجمله حشیش از آنها کشف شد و اعضای آن نیز دستگیر شدند.وی ادامه داد: پس از اشراف اطلاعاتی بر ارتباط این باند با یک باند دیگر، سرانجام موفق به شناسایی باند دوم مرتبط با باند نخست شدیم که این باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز روز گذشته با یک ساعت کار عملیاتی متلاشی و علاوه بر کشف چهار تن و 300 کیلوگرم تریاک و پنج دستگاه خودرو، شش نفر از اعضای آن نیز دستگیر شدند.

برخی از مطبوعات محلی در خوزستان نوشتند: "از نفوذ مبلغان وهابیت در مناطق حاشیه‌ای و محروم استان خوزستان شنیده بودیم و با این خبر حیرت انگیز توزیع غذا به وسیله کامیون توسط عناصر وهابی در مناطق مختلف مستضعف‌نشین اهواز روبرو شدیم. اما تاکنون نشنیده بودیم که مبلغین فرقه ضاله بهائیت نیز از فرصت فقر و تنگدستی بخشی از مردم استفاده کرده و تلاش می‌کنند با رسوخ در تفکر آنها از میان خوزستانی‌های وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یارگیری نمایند." متولیان حوزه فرهنگ به خصوص حوزه‌های علمیه باید با این‌گونه تهاجمات ناجوانمردانه مقابله جدی نمایند.

* امیر قطر، با اینکه رئیس یکی از کوچک‌ترین شیخ نشین‌های خلیج فارس است، ادعاها و آرزوهای بسیار بزرگی در سر می‌پروراند. وی نه تنها درصدد سرنگون کردن آل سعود و تغییر حکومت عربستان است، بلکه برای عراق و لبنان و سوریه و مصر هم نقشه دارد و اخیراً درباره جمهوری اسلامی ایران هم اظهارنظرهای بی‌سابقه‌ای کرده است. براساس اسناد ویکی لیکس، امیر قطر در تبادل نظری که با جمعی از مسئولان آمریکائی از جمله سناتور جان کری داشت به آنها گفت: براساس تجربه 30 ساله‌ای که در روابطم با ایران دارم، مسئولان ایرانی به شما 100 کلمه می‌گویند اما شما فقط می‌توانید به یکی از این کلمات اعتماد کنید! با اینحال، امیر قطر به جان کری، رئیس کمیته خارجی سنای آمریکا گفت: "به من بگوئید وقتی من با مسئولان ایرانی دیدار می‌کنم چه چیزی را به عنوان خواسته‌های شما به آنها بگویم". امیر قطر بزرگ‌ترین دلال صهیونیست‌ها در جهان عرب است بطوری که مقامات رژیم صهیونیستی با صراحت می‌گویند ما به امیر قطر چشم امید داریم اهدافمان را در جهان عرب محقق نماید.


* شیخ یوسف القرضاوی هم با حمایت از طارق الهاشمی و حمله به "نوری مالکی"، نخست‌وزیر عراق تلاش کرد بحران جدید عراق را شیعه - سنی کند. قرضاوی در سخنانی تفرقه افکنانه گفت: "نوری المالکی می‌خواست عراق را به سوریه بفروشد و هنگامی که هیچ همراهی در عراق و آمریکا پیدا نکرد، خواست با فدا کردن اهل سنت حاکم بلامنازع عراق شود." قرضاوی، ضمن حمایت از آمریکا، سران ارتجاع عرب و مؤسس فرقه وهابیت، گفت: "نوری المالکی برای طارق الهاشمی دام افکنده است! او آمریکایی‌ها را بیرون کرد که با جان میلیونها نفر بازی کند. او مذهبش را به اسلام و یک طایفه خاص را بر ملت عراق مقدم داشته است." در واکنش به این سخنان، "علی شلاه"، سخنگوی رسمی نوری مالکی، قرضاوی را افراطی خواند و گفت: او شخصی است که دین و وطنش را فروخته و نزد همگان شناخته شده است. ملت عراق موضع گیری‌های فتنه برانگیز او و فتوای قتل مردم عراق را در زمان اشغال این کشور توسط نیروهای آمریکایی، از یاد نخواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد