سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

 

 

 مشخصاتی از 6 هزار شهید خوزستانی در یک پایگاه اطلاع رسانی ثبت شد

 

اهواز- مشخصاتی از6 هزار شهید خوزستانی در پایگاه اطلاع رسانی عاشوراییان، وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان به ثبت رسید و در اختیار عموم قرار گرفت.مدیر پایگاه اطلاع رسانی عاشوراییان خوزستان سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اهواز گفت: این روند از سال گذشته آغاز شده و طبق برنامه تا پایان امسال به 10 هزار مورد افزایش خواهد یافت.
'حمید صادق جولا' افزود: مشخصات یادشده شامل اسامی، زمان و مکان ولادت، تحصیلات و اطلاعاتی از این دست می شود.
وی تصریح کرد: در پایگاه اطلاع رسانی مزبور، شهدا با موضوعاتی نظیر شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای روحانی، شهدای زن، شهدای دانشجو، شهدای دانش آموز و شهدای مهندس دسته بندی شده اند.
صادق جولا با بیان اینکه ثبت اطلاعاتی از شهدا در پایگاه اطلاع رسانی عاشوراییان موجب خشنودی بسیاری از خانواده ها و فرزندان شهدا شده اظهار داشت: برخی آنها با برقراری تماس هایی ابراز داشتند که برای نخستین بار است که نام شهید خود را به شکلی که در معرض دید عموم نیز قرارگرفته مشاهده می کنند.
وی تصریح کرد: پس از اتمام فرایند درج اطلاعات دیگر شهدای استان و تکمیل این روند، موضوع درج و انتشار سیره شهدا نیز به اجرا در خواهد آمد.
صادق جولا هدف از این کار را مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام با بهره گیری از ظرفیتی دانست که در سیره و کلام شهدا وجود دارد.
استان خوزستان بیش از 16 هزار شهید گلگون کفن نثار میهن اسلامی کرده است.
پایگاه اطلاع رسانی عاشوراییان به آدرس اینترنتی www.ashuraian.ir نخستین و جامع ترین پایگاه اطلاعاتی شهدای خوزستان محسوب می شود که توسط گروه فرهنگی، اجتماعی ثمین و با همکاری معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان راه اندازی شده است.
این پایگاه مجازی تا کنون در دو نوبت از سوی واحد اینترنت و رسانه دیجیتال وزارت ارشاد مورد تقدیر قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد