سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نامه بازنشستگان جهاد کشاورزی خوزستان به رئیس جمهور / هشت ماه است که حقوق نگرفته ایم

شوشان : جمع کثیری از بازنشستگان جهادکشاورزی خوزستان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواهان پرداخت حقوق معوقه خود شدند. در این نامه که رونوشت آن در اختیار پایگاه خبری شوشان قرار گرفته شده آمده است.

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

احتراماً به استحضار می رساند، ما بازنشستگان جهاد کشاورزی خوزستان که تعدادمان 800 نفر می باشد حقوق ماهیانه خود را دریافت نکرده ایم و تکرار این موضوع در ماههای اخیر مشکلات زیادی را برایمان بوجود آورده است. برای ما جهادگران بازنشسته بسیار سخت است که با گذشت 30 سال سابقه خدمت صادقانه و سپری نمودن بهترین ایام جوانی چه در جبهه جنگ و چه در بازسازی کشور اسلامی شاهد یکسری مشکلات معیشتی باشیم.

نگاه امام راحل و عظیم الشان به جهادگران اینگونه بود معظم اله فرمودند: جهادگران بزرگترین آبرو را به انقلاب داده اند، من خود میل داشتم که بروم یکدفعه در این جهادسازندگی خدمت بکنم، اگر جهاد نبود پیروزی به این سرعت بدست نمی آمد. نقش جهادسازندگی در جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبوده و نیست. توجه به حقوق اولیه جهادگرانی که امام راحل آنان را سنگرساز بی سنگر نامید باید این چنین باشد که ما در ابتدای هر ماه آنهم در زمان بازنشستگی دچار مشکلات مالی شویم؟

نگاه مسئولین وزارتخانه به خصوص شخص وزیر به جهادگران بازنشسته با تعبیر امام عزیز بسیار فاصله دارد و با وجود اینکه درگذشته از وضعیت صندوق بازنشستگی جهادسازندگی اطلاع کامل داشتند که روزی این صندوق دچار ورشکستگی خواهد شد اما برای امروز ما فکری نکردنند.

ما بازنشستگان جهادکشاورزی خوزستان از استدعا داریم دستور فرمایید نسبت به حل مشکل پرداخت حقوق جهادگران بازنشسته اقدام نمایند و موارد مطروحه ذیل را رسیدگی و اجرا نمایند.

1) پرداخت حقوق ماهیانه و به موقع بازنشستگان سازمان جهادکشاورزی خوزستان در ابتدای هرماه، که دیگر شاهد تکرار این معضل در ماههای آینده نباشیم.

2) انتقال حقوق بازنشستگان از صندوق جهادسازندگی به صندوق بازنشستگی کشوری

3) پرداخت مطالبات بازنشستگان سالهای 88 تا 90 با توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری

گفتنی است یکی از بازنشستگان در گفتگو با شوشان اظهار داشت که هشت ماه است حقوق خود را دریافت نکرده ام.

در انتها ضمن درود با ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام (ره) و سلامتی مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق برای دولت خدمتگزار در جهت حل مشکلات مردم و مملکت اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.

جمعی از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد