سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

دومین بسته انتخاباتی شوشان/ دغاغله ؛ اولین کاندیدای ثبت نام شده اهواز / احتمال آمدن دهقان به اهواز / کاندیداتوری هوشنگ شیرمردی / تحرکات حمید زنگنه / ثبت نام مدیرکل سابق بازرسی خوزستان از ماهشهر + این مطلب تکمبل می شود...

شوشان: اولین کاندیدایی که روز شنبه در نخستین روز ثبت نام نمایندگان مجلس در اهواز ثبت نام کرده کسی نیست جز دکتر دغاغله کاندیدای با انگیزه و پشتکار که این رکورد را به نام خود ثبت کرد.  همچنین منوچهر شمس نیز بنا به گفته مشاور رسانه ای اش در روز یکشنبه ثبت نام کرد که احتمالن در آینده بیشتر از او خواهیم شنید و مصمم ظاهر شده است.

حاج تقی ستایش کیا (دزفولی) نیز یکی از افرادی است که در ماه های اخیر با توان مضاعفی نسبت به دور قبل کار میدانی کرده و البته هر انتخاباتی در هر حوزه دو کفه دارد که یکی از آنها نمایندگان فعلی و بعد نمایندگان ادوار هستند و کفه دیگر سایر نیروهای با انگیزه و دارای پایگاه.

دکتر سید احمد موسوی نیز در کنار سه نماینده فعلی اهواز اعلام کاندیداتوری کرده و یک پای رقابت اهواز است. از طرف دیگر علیرضا دهقان نماینده فعلی ایذه و باغملک که در دور هشتم بیشترین آرای ماخوذه در میان نمایندگان را در حدود 100 هزار رای بدست آورده بود نیز گویا بی میل نیست که در اهواز هم خود را محک بزند. از دکتر هوشنگ شیرمردی نیز به عنوان یک پای محکم انتخابات نام برده می شود که دارای پایگاه گسترده اجتماعی خاصه در میان جمعیت لرها و بختیاری است.

حمید زنگنه نماینده سابق اهواز نیز تحرکات گسترده ای را برای حضوری دیگر در بهارستان از مدت ها قبل داشته که باید دید در نهایت مردم چه کسی را انتخاب می کنند که البته رای مردم هر چه و هر که باشد محترم و مغتنم است و انشاالله برگزیدگان در راستای ارتقای کشور، استان و اهواز تلاش خواهند کرد.

 

ثبت نام مدیرکل سابق بازرسی خوزستان از ماهشهر

محمد آقاجری مدیرکل سابق بازرسی خوزستان برای شرکت درانتخابات مجلس تهم از حوزه انتخابیه شهرستانهای بندرماهشهر،امیدیه،هندیجان وبندرامام ثبت نام نمود وی متولد 1344 از شهرستان بهبهان می باشد

ایشان سمتهای مختلفی ازجمله:

1- رئیس شعبه ۲ دادگستری ماهشهر

۲- رئیس دادگستری شهرستان شادگان

۳- رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز

۴- رئیس دادگاه انقلاب شهرستانهای آبادان ُ خرمشهر و شادگان

۵ - رئیس دادگستری شهرستان ماهشهر

۶ - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر

۷ - مدیر کل بازرسی استانهای همدان و کردستان

۸ - مدیر کل بازرسی استان خوزستان از پنج سال پیش تا ۳/۹۰ ( جهت شرکت درانتخابات استعفا دادند)

۹ -عضو شورای تامین شهرستانهای مختلف(ماهشهر-آبادان و شادگان )

۱۰- عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری وکمیسون های دیگر شهری

سواق تحصیلی وی::تکمیل کامل دروس حوزوی با تحصیل بیش از ۱۲ سال در حوزه علمیه قم

۲: داراری مدرک کارشناسی تاریخ از دانشگاه تهران - داراری مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علوم و تحقیقات اراک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد