سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

بسته انتخاباتی شوشان / این مطلب تکمیل می شود...

امام جمعه گچساران در انتخابات ایذه /  اولین کاندیدای رسمی شوشتر/ پنج کاندیدا برای اندیمشک / فدعمی پیشتاز ثبت نام در ماهشهر / سید احمد موسوی بالاخره آمد /  پای همیشگی انتخابات اهواز  /  حاج تقی دزفولی در راه انتخابات /  شمس هم وارد میدان شد /  رایزنی های بازیگر معروف برای کاندیداتوری از خرمشهر /  کاندیداتوری محبی از رامهرمز /  باج جایگیزنی برای موحد ؟ /  سید راضی رقیبی برای جاسم ساعدی / آمدن یا نیامدن فرزند محسن رضایی/  تنها زن کاندیدا در شوشتر /  چند چهره سرشناس انتخاباتی در شوشتر

 

روز شنبه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستادهای انتخابات سراسر کشور آغاز شد تا انتخابات نهم رسما کلید بخورد و فعالیت‌های انتخاباتی رسمی به آغاز نزدیک‌تر شود. پایگاه خبری شوشان آخرین تحولات نام نویسی کاندیداها در خوزستان و تحولات صورت گرفته را در این زمینه پیگیری می کند.

کاندیداهای اهواز در رایزنی برای آمدن یا نیامدن / فقط سه نفر ثبت نام کردند

نخستین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز کم‌رنگ بود و با ثبت نام سه نفر آغاز شد. البته پیش بینی می شود حدود 30 نفر در این دوره از انتخابات نامزد نمایندگی اهواز در مجلس شوند. با آمدن چهره های شاخصی همچون احمد موسوی شاهد رقابت فشرده ای میان کاندیداها خواهیم بود.

اولین کاندیدای رسمی شوشتر

طبق اخبار رسیده به شوشان ، سهراب گیلانی (سردار گیلانی) به عنوان اولین کاندیدای شهرستان شوشتر در وزارت کشور ثبت نام کرد. بجز سردار گیلانی هنوز هیچ فردی برای ثبت نام به فرمانداری های شوشتر و گتوند مراجعه نکرده است.

پنج کاندیدا برای اندیمشک

در دومین روز ثبت نام از کاندیدا های نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اندیمشک تا پایان روز دوم سید رضا موسوی نیا ،احمد مریدی ، محمد تقی صفری ، صید عیسی دارایی و عبدالحسین ملکی با حضور در محل فرماندار ثبت نام نموده اند.

فدعمی پیشتاز ثبت نام در ماهشهر

ابوالقاسم فدعمی اولین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم از حوزه انتخابیه شهرستانهای بندرماهشهر،امیدیه ،هندیجان و بندر امام ثبت نام نمود. ایشان قائم مقام شرکت مخابرات خورزستان است و در حاضر به عنوان کارمند در این شرکت مشغول کار می باشد.

سید احمد موسوی بلاخره آمد

 پس از شایعات و صحبت های مختلف درباره حضور یا عدم حضور سید احمد موسوی بالاخره در برخی از محفل ها دیده شده و اقدام به تبلیغات انتخاباتی نمود.

پای همیشگی انتخابات اهواز

 با گرم شدن بازار انتخابات پایه همیشگی انتخابات یعنی مهندس فلسفی در حال بررسی اوضاع انتخابات است . وی یکی از نیروهای اصولگرای استان و سرپرست روزنامه کیهان در خوزستان است که در دوره گذشته به دور دوم انتخابات مجلس راه یافت اما سید شریف حسینی آراء بیشتری اخذ نمود.

حاج تقی دزفولی در راه انتخابات

حاج تقی دزفولی از نیروهای سنتی ، با سابقه و جا افتاده اهواز است که در دوره قبل موفق نشد به مجلس راه پیدا کند اما انصافا رای خوبی آورد. طبق اخبار رسیده به شوشان ، این دوره با روشی علمی تر جلسات خانه به خانه خود را آغاز کرده و توانسته یکی از کاندیداهای مدعی باشد.از سوابق وی میتوان به عضویت در هیئت مدیره مخابرات نام برد.

شمس هم وارد میدان شد

اخیرا شنیده شده دکتر منوچهر شمس از نیروهای قدیمی استان که به واسطه مسئولیت حساس شغلی از استان خارج و به استان های حساس رفته حال به زادگاه خویش بازگشته و خود را برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز آماده و با بکارگیری نیروهای خوش نام توانسته موج خوبی را در لایه های مختلف جامعه بسازد.

کنارگیری خسروپناه و علیزاده از انتخابات دزفول

خیرا محمدی خادم علیزاده به همراه خسروپناه  به منظور وحدت نیروهای اصولگرا در این استان و جلوگیری از تعدد آرا در اطلاعیه ای به طور رسمی از کاندیداتوری این دوره کناره گیری کردند.

 

یامین پور به دزفول نمی آید

یامین پور مجری دزفولی الاصل برنامه جنجالی دیروز ، امروز ، فردا که پیش از این صحبت هایی از کاندیداتوری وی از حوزه انتخابیه دزفول به گوش می رسید صراحتا تاکید کرده است که  از دزفول نامزد نخواهد شد!

 

رایزنی های بازیگر معروف برای کاندیداتوری از خرمشهر

سخنان احمد نجفی بازیگر و هنرمند خرمشهری در برنامه زنده تلویزیونی پارک ملت، شائبه کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه خرمشهر را افزایش داد.

احمد نجفی در برنامه زنده تلویزیونی پارک ملت گفت: ما از سادات مرعشی هستیم که به امام سجاد (ع) می رسند. پیش از این گمانه زنی هایی مبنی بر تمایل احمد نجفی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه خرمشهر مطرح شده بود. مردم خوزستان اعتقاد و ارادت زیادی به اهل بیت (ع) و سادات دارند و رونمایی از شجره نامه سیادت احمد نجفی در یک برنامه زنده تلویزیونی آنهم در آستانه انتخاابت می تواند شانس وی را در انتخابات افزایش دهد.

کاندیداتوری محبی از رامهرمز

 دکتر عبدالله محبی (عفت نژاد) را باید یکی از متفاوت ترین کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست. او چند ماهی است که همه مشکلات و مشغله های شخصی خود را به کناری نهاده است تا بتواند با کسب اعتماد مردم رامهرمز و رامشیر، سهمی اندک اما مهم و تاثیر گذار در رفع مشکلات مردم صبور و کم توقع این منطقه از آب و خاک کشورمان ایفا کند. دکتر محبی که در طول 8 سال دفاع مقدس، تکلیف را در پاسداری و جانفشانی در حراست از تمامیت ارضی کشور و دفاع از جان و شرف هموطنان دید و در این مسیر دشوار از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد .

باج جایگیزنی برای موحد ؟

با قطعی شدن عدم کاندیداتوری حجت الاسلام حاجی موحد از حوزه انتخابیه بهبهان،کیومرث باج که پیش از این گفته بود در انتظار تصمیم موحد برای نامزد و یا عدم اعلام نامزدی خود بوده از قطعی شدن کاندیداتوری خود از بهبهان خبر داد.کیومرث باج از جمله مشاوران امین، فعال و متعهد مجمع نمایندگان مجلس خوزستان در دوره هشتم است که رایزنی های او برای حل مشکلات مردم و پیگیری پارلمانی او بر همگان مشهود و مبرهن است.

تنها زن کاندیدا در شوشتر

بر اساس شنیده ها فاطمه کیان پور از اساتید دانشگاه آزاد شوشتر که تاکنون تنها کاندیدای زن در این شهرستان میباشد جهت شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شوشتر کاندیدا می گردد.فاطمه کیان پور از اساتید دانشگاه آزاد شوشتر و کارمند این دانشگاه می باشد . شنیده شده که مواضع ایشان در این دوره از انتخابات ، افزایش فضاهای ورزشی به ویژه برای بانوان ، دفاع از حقوق قانونی زنان ، تاسیس بیمارستان تخصصی زنان ، پیگیری مشکلات شوشتر و غیره می باشد .

 

سید راضی رقیبی برای جاسم ساعدی

با انتخاباتی شدن فضای سیاسی شوش اظهار نظرهای آشکار و پنهان چهره های سیاسی و اجتماعی شهرستان حکایت از حمایت بخش عظیمی از شخصیت های شوش از دکتر سید راضی نوری، فردی که حضور وی در عرصه انتخابات مجلس نهم قطعی شده است دارد.

 

آمدن یا نیامدن فرزند محسن رضایی در انتخابات شوشتر ؟

چند وقت پیش محسن رضایی گفت: در خوزستان از کاندیدای خاصی حمایت نمی کنم و در دیگر استان ها به این کار خواهم پرداخت زیرا در خوزستان همه از من انتظار دارند و نمی خواهم باعث ایجاد تفرقه شوم. از این اظهار نظر تنها برداشتی که می شود آن است که هیچ کاندیدایی در خوزستان مورد حمایت محسن رضایی نیست و قرار نیست وی کسی را برای نمایندگی در مجلس کاندیدا کند. ولی این روزها برخی سایت ها خبری را منتشر کردند که علی رضایی فرزند محسن رضایی برای نمایندگی مجلس در شوشتر کاندیدا می شود.

 

چند چهره سرشناس انتخاباتی در شوشتر

 در رصد از فضای انتخاباتی مجلس در شوشتر و بهره گیری از نظر منابع آگاه به شرایط منطقه به نظر می رسد که انتخابات نیروهای شاخصی دارد که عبارتند از سید محمد سادات ابراهیمی نماینده فعلی، سهراب گیلانی از نیروهای قدیمی سپاه، مهندس محمدکمال سودمند کارشناس کشاورزی و کارشناس ارشد علوم سیاسی، مهندس قنبری از کارشناسان و مدیران شرکت گاز خوزستان و نیروهای فعال اجرایی که در گازرسانی به منطقه نقش عمده ای داشته است، دکتر سرهنگ الیاسی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شوشتر و رییس سابق پژوهشی دانشکده گیاهپزشکی کشور اوکراین و ...

 

 

حضور امام جمعه گچساران درانتخابات ایذه باغملک؟

امام جمعه کنونی شهر نفت خیز گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، قصد حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک را دارد. وزارت کشوری لایحه ای را به مجلس فرستاده است که به موجب آن باغملک از ایذه و هفتکل از مسجدسلیمان جدا می شوند و به این ترتیب حوزه انتخابیه باغملک و هفتکل تشکیل می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد