سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

دبیر کمیته پاورلیفتینگ استان خبرداد:
موافقت فدراسیون با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان

ورزشی  5/10/1390  10:25:34
9010-2781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دبیر کمیته پاورلیفتینگ خوزستان به دنبال میزبانی استان از رقابت‌‌های قهرمانی کشور پس از شش سال گفت: حمایت مسوولان را برای اسکان ورزشکاران خواستاریم.

رضا حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان با بیان این‌که میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور نیاز به حمایت مسوولان استان دارد، اظهارکرد:‌ پس از شش سال، فدراسیون اعلام کرده که خوزستان می‌تواند رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ کشور را میزبانی کند.

وی افزود: این رقابت‌ها اسفندماه انجام می‌شود ولی اکنون برای پذیرفتن این میزبانی تنها به خوابگاه نیاز داریم که در این زمینه فقط مسوولان استان می‌توانند ما را یاری کنند. اکنون تنها خوابگاه در مجموعه قدس اهواز است که این خوابگاه نیز در دست تعمیر است و هنوز مشخص نیست که چه تاریخی آماده می‌شود.

دبیر کمیته پاورلیفتینگ خوزستان اظهارکرد:‌ ‌خوزستان اکنون قطب پاورلیفتینگ کشور است و همیشه ورزشکاران ما قهرمانان برتر کشور بوده‌اند اما شرایط روحی ورزشکاران ما به گونه‌ای است که به دلیل حمایت کم از آن‌ها، دلسرد شده‌اند و به سختی می‌توانیم قهرمانان خود را حفظ کنیم.

وی گفت:‌ از مسوولان خواهشمندیم به این رشته پرمدال بیشتر توجه کنند. این رشته در سه رده ‌سنی در مسابقات آسیایی با اقتدار قهرمان شد ولی خبر آن به گونه‌ای منعکس شد که ورزشکاران ما آزرده شدند. از رسانه‌ها انتظار داریم به این رشته بیشتر بپردازند.

حسین‌پور ادامه‌داد: ‌خوزستان که در زمینه فوتبال، بسکتبال و والیبال نتوانست خود را به عنوان استان برتر معرفی کند حداقل با توجه بیشتر به رشته‌های نظیر پاورلیفتینگ می‌توانیم خود را به عنوان قدرت برتر کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به حمایت باشگاه ملی‌حفاری از این رشته بیان‌کرد:‌ مسوولان این باشگاه از این رشته به خوبی حمایت و تیم‌داری می‌کردند ولی اکنون سه سال است که در رشته پاورلیفتینگ تیم‌داری نمی‌کنند. از آن‌ها خواهشمندیم که بازهم به این عرصه بازگردند تا بازهم ورزشکاران ما مدال‌آوری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد