سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون دادستان خبر داد:
انهدام باند سارقان مسلح در اهواز

اجتماعی  5/10/1390  10:01:59
9010-2514-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری اعضای آن خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنای خوزستان، احمد فاتحی با اعلام این خبر گفت: به دنبال شکایت‌های مکرر شهروندان مبنی بر سرقت از منازل و دو فقره سرقت خودرو در هفته گذشته، گروهی ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان اهواز با توجه به اختیاراتی که این مرجع قضایی در اختیار آنان قرار داده بود، در اقدامی ضربتی وارد مخفی‌گاه متهمان شدند و پس از مقاومت سارقان و درگیری مسلحانه با آنان، پنج نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فاتحی تصریح کرد: 2 دستگاه خودروی سرقتی نیسان و پژو 405، مقادیری کالای سرقتی مانند یخچال، قالی، مایکروویو، پمپ آب، بالابر، میکسر ساخت سیمان، مقدار 650 هزار تومان وجه نقد و چند فقره اوراق شناسایی کشف و ضبط شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده سابقه‌دار هستند و یک قبضه کلت کمری، 35 تیر فشنگ جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز از این افراد کشف شد.

وی ادامه داد: مخفی‌گاه سارقان در روستای "عنافچه" بود و از منازل واقع در مرکز شهر، کیانپارس و کوی ملت سرقت می‌کردند.

سرپرست مجتمع قضایی مبارزه با سرقت شهرستان اهواز گفت: به نظر می‌رسد این افراد، اعضای یک باند گسترده هستند، به همین منظور تحقیقات در خصوص شناسایی دیگر سارقان ادامه دارد.

فاتحی هشدار داد: هیچ سارقی به ویژه سارقان مسلح از سیطره قانون در امان نخواهند بود و اگر خانواده و یا دوستان سارقان کوچک‌ترین همکاری با آنان داشته باشند، از نگاه قانون پنهان نمی‌ماند و در راستای ارتقای امنیت، با آنان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی به بنگاه‌های املاک، خریداران وسایل دست دوم و بنگاه‌های خرید و فروش خودرو اخطار داد که در صورت همکاری با سارقان، با آنان برخورد جدی خواهد شد و محل کسب آنان تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد