سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

آقای سید خلف ! آدرس شغل های ایجاد شده را هم منتشر کنید

شوشان: در فاصله کمتر از یک ماه که معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال از تحقق ۴۷/۳درصد از کل تعهد ایجاد اشتغال خبر داده بود این بار مدیرکل تازه بر صندلی نشسته تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اشتغال 65 درصدی در استان سخن به میان آورده و گفته است: از ابتدای سال تاکنون ۹۰ هزار و ۲۷ شغل جدید در استان ایجاد شده است.

به گزارش شوشان ، وی تصریح کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال خوزستان در سال ۹۰، ۱۳۷هزار و ۵۴ فرصت شغلی تعیین شده این در حالی است که استان ایجاد ۱۵۱هزار و ۱۶۶ فرصت شغلی را در سال جاری متعهد شده و تاکنون توانسته است ۶۵درصد آن را محقق کند.

دبیر کارگروه اشتغال خوزستان تاکید کرد: وضعیت ایجاد اشتغال دستگاه‌ها نیاز به بازنگری مدیران دارد و مدیران باید با ارزیابی و راستی آزمایی آمار ایجاد اشتغال، آن‌ها را وارد سامانه کنند.

موسوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد ساماندهی مشاغل خانگی گفت: تا سوم دی‌ماه، تعداد کل پرونده‌های واصله به دبیرخانه مشاغل خانگی ۷هزار و ۲۱۹ فقره است که از این تعداد ۶ هزار و ۴۵۱ نفر زن و ۷۶۸ نفر مرد هستند.

البته ما هم چنین آماری را تکذیب نمی کنیم و جهت تایید نیز از ایشان درخواست داریم این آمار اشتغال و ایجاد 65 هزار فرصت شغلی را به تفکیک بیان نماید تا مشخص شود در کجا و چه مقداری شغل ایجاد شده است.

نکته دیگر : به فرض که این تعداد شغل یعنی 65 درصد از کل تعهد ایجاد اشتغال در خوزستان در طی این مدت محقق شده است آیا تا پایان سال یعنی تقریبا در فاصله زمانی 3 ماه ، به رقم 137 هزار شغل دست پیدا خواهیم کرد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد