سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان خبر داد:
به‌کارگیری بازرسان نامحسوس ترافیکی در معابر استان
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از به‌کارگیری بازرسان نامحسوس ترافیکی در معابر استان خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنای خوزستان، سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس تبصره 3 ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، به جذب و به‌کارگیری بازرسان نامحسوس کنترل ترافیک اقدام می‌کند.

 وی افزود: پوشش خلاء عدم حضور پلیس در برخی معابر، پیشگیری از تخلفاتی که به دور از چشم پلیس اتفاق می‌افتند و همچنین افزایش مشارکت مردمی در ایجاد انضباط ترافیکی و ایمنی عبور و مرور در محورهای درون و برون‌شهری از مهمترین اهداف جذب و به‌کارگیری بازرسان نامحسوس است.

 سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: توسعه و افزایش انضباط اجتماعی، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و ایمنی ترافیک، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش احساس مسئولیت در شهروندان و مهار روحیه قانون‌گریزی از دیگر نتایج به‌کارگیری بازرسان نامحسوس است.

 مجدمی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در کنار استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین‌های پیشرفته، افرادی که دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و گواهینامه رانندگی معتبر هستند و دوره آموزشی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سپری کرده‌اند را به عنوان بازرس نامحسوس به‌کار می‌گیرد.

 وی تاکید کرد: ‌بازرسان تنها مجاز به ثبت تخلف و گزارش آن به پلیس راهنمایی و رانندگی هستند و حق متوقف کردن وسیله نقلیه و اخذ مدارک از راننده را ندارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد