سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

پسر محسن رضایی کاندیدای شوشتر می شود / سونامی انتخابات مجلس در راه خوزستان

شوشان :  براساس شنیده ها و با درخواست جمعی از شهروندان  شوشتری  ، علی رضایی فرزند دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند کاندیدا خواهد شد .

علی رضایی استاد دانشگاه و دانشجوی دکترا می باشد و تسلط کامل به زبانهای انگلیسی ، ترکی و عربی دارد .

 ایشان مسولیت هایی مانند : مدیرکل ارتباطات و قائم مقام معاون امور بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام ( که بر اساس آیین نامه مجمع و اصل 112 قانون اساسی همتراز قائم مقام وزیر امور خارجه می باشد) ،  رییس هیئت مدیره بنیاد جهانی بقیته الله ، مشاور مدیر عامل بیمه آسیا ، عضویت در کمیسیونهای اقتصاد – بازرگانی و تجارت مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد .

 بنابر اخبار واصله در صورت کاندیداتوری علی رضایی ، سونامی انتخاباتی در شوشتر و گتوند به راه خواهد افتاد و قشرهای زیادی از شوشتریها ، بختیاریها و عرب زبان از ایشان حمایت خواهند نمود .

 بنابر گفته یکی از کارشناسان انتخاباتی ، علی رضایی با توجه به موقعیت و ارتباطات خانوادگی که در سطح شهرستان شوشتر و گتوند دارد ، می توانند نقطه وحدت میان شهروندان شوشتری – عرب زبان و بختیاریهای منطقه باشد که این مسئله به نظر می رسد باعث پیروزی ایشان در انتخابات گردد .

در همین زمینه سایت پیک شوشتر نوشت : بعد از دوره نمایندگی دکتر شیخ  ، این اولین فردی می باشد که در سطح ملی برای این شهرستان نامزد انتخابات می شود و با توجه به ارتباطات خود و خانواده ایشان در بین مسولان نظام ، می تواند در جهت حل مشکلات عمرانی و جذب سرمایه گذاری که منجر به رفع مشکل بیکاری جوانان می باشد اقدام نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد